علاقمندان به شرکت در سومین جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی تا ۳۱ خرداد می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت:  این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی کتب برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی و حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب برگزار می‌شود.

با بیان اینکه  آثار ارسالی باید در بازه زمانی مهر ۹۶ تا پایان اسفند ۹۷ چاپ و منتشر (چاپ اول) شده باشد، افزود: آثار ارسالی شامل تالیف، ترجمه،‌ گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون است و پدیدآورندگان استانی صاحب اثر باید ساکن در استان باشند و تألیفاتی در رابطه با خراسان جنوبی داشته باشند.

 وی با بیان اینکه آثار ارسالی در تمامی موضوعات مورد پذیرش است، گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، عودت داده نمی‌شود و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب ارسالی برای مقاصد فرهنگی، هنری و اقتصادی استفاده کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود:  به آثاری که با محورها و موضوعات فراخوان همخوانی نداشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد و دبیرخانه جشنواره، تعهدی در قبال عودت و ارسال آثار نخواهد داشت.

نبی زاده، تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، ارسال ۳ جلد از کتاب به دبیرخانه جشنواره و ارسال کپی شناسنامه و کارت ملی مؤلف به همراه یک قطعه عکس به دبیرخانه را از جمله ضوابط ارسال آثار ذکر کرد.

وی  درباره جوایز نفرات برتر این جشنواره گفت: به نفر اول لوح سپاس و تندیس جشنواره به همراه مبلغ ۳۰ میلیون ریال، نفر دوم لوح سپاس جشنواره و مبلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر سوم لوح سپاس جشنواره به همراه مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

زمان و مکان اختتامیه این جشنواره متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام / ط آ

برگزاری جشنواره استانی کتاب خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.