رئیس سنجش آموزش پزشکی از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی خبر داد.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی خبر داد و گفت: مهلت اولیه ثبت نام یکم تا هفتم خرداد ماه ۹۸  بود، و اکنون برای داوطلبان جامانده از ثبت نام فرصت مجددی تعیین شده است.

وی به تاریخ مهلت مجدد ثبت نام اشاره کرد و گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی  روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ۹۸  به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 رئیس سنجش آموزش پزشکی ادامه داد:  پذیرش در دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی از طریق آزمون کتبی و مصاحبه (به ترتیب با سهم ۶۰ و ۴۰ درصد) انجام خواهد شد و آزمون کتبی  در مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک در روز پنجشنبه ۲۷ تیر ماه و آزمون مصاحبه مبتنی بر سوابق شغلی و علمی داوطلبان برگزار می‌شود و جزئیات مربوط به سوابق در آزمون مصاحبه در سایت سازمان سنجش‌آموزش‌پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان اعلام نتیجه و تعداد شرکت کنندگان دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی 

حیدرزاده به زمان توزیع کارت آزمون دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی و تعداد ثبت نام کنندگان اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۴۶ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند که ۱۲۰ نفر مرد ۲۶ نفر زن هستند و ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه کارت آزمون در سایت سنجش پزشکی منتشر خواهد شد.

 رئیس سنجش آموزش پزشکی با بیان اینکه نتایج آزمون کتبی دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی تا نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد، اظهار کرد: مصاحبه داوطلبان دوره تکمیلی تخصصی علوم آزمایشگاهی نیز تا پایان نیمه دوم مرداد انجام خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است، دانش‌آموختگان خارج از کشور در صورتی که عنوان مدرک ارزشیابی‌شده آن‌ها مطابق با یکی از رشته‌های علوم آزمایشگاهی بالینی (ایمنی‌شناسی پزشکی، انگل‌شناسی پزشکی، باکتری‌شناسی پزشکی، بیوشیمی بالینی، ژنتیک پزشکی، میکروب‌شناسی پزشکی، قارچ‌شناسی پزشکی، ویروس‌شناسی پزشکی و هماتولوژی آزمایشگاهی و بانک خون) باشد یا دارای کارت و شماره نظام پزشکی از سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی باشند می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۸
تخصص ازمایشگاه تک رشته ای معلوم نیست چیه
آخرین اخبار