عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: متاسفانه حوادث مشابه فینال جام حذفی در ورزشگاه‌ها درحال افزایش است و ورزش کشور نیاز به بازنگری جدی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، عضو فراکسیون ورزش مجلس در جلسه بررسی مشکلات حواشی دیدار فینال جام حذفی در اهواز که امروز دونبه ۱۳ خرداد برگزار شد، گفت: متاسفانه حوادث مشابه فینال جام حذفی در ورزشگاه‌ها درحال افزایش است، به همین دلیل ورزش کشور نیاز به بازنگری جدی تری دارد.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت اتفاقات شب گذشته در جریان فینال جام حذفی، به عنوان عضو فراکسیون ورزش و نماینده اهواز مأمور بررسی این اتفاق و ارائه گزارش شدم، چون این فراکسیون می‌خواهد به این موضوع ورود جدی داشته باشد، به همین دلیل امروز جلسه‌ای با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون و هیأت فوتبال برگزار شد و حاشیه‌های بازی دیشب مورد بررسی قرار گرفت تا از بروز این گونه حوادث جلوگیری شود.

یوسفی با بیان اینکه از تماشاگران برای داشتن صبر و حوصله زیاد قدردانی می‌کنم و از اتفاقات به وجود آمده نیز عذرخواهی می‌کنیم اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی استان پیگیر این موضوع هستند تا مسببان این موضوع شناسایی شوند البته نباید از اقدامات برخی از تماشاگر نما‌ها هم غافل شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ورزش آمادگی لازم برای حمایت و تصویب قوانین لازم برای استحکام بخشی به فضا‌های ورزشگاه‌ها را دارد.

انتهای پیام/گ

حاشیه‌های بازی پرسپولیس و داماش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.