مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، قائم مقام جدید و مشاور جدید مدیر کل در امور اجرایی را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات علی عیسی زاده در مدت تصدی این مسئولیت، سید محمد حسین آل هاشم را به سمت قائم مقام جدید این مرکز منصوب کرد.

پیگیری اجرای سیاست‌های رسانه ملی، ایجاد هماهنگی‌های بین‌بخشی برای اعمال مدیریت یکپارچه و کارآمد، کمک به افزایش بهره وری، ایجاد هماهنگی درون‌سازمانی و حمایت از بخش‌های مختلف برای تحقق اهداف رسانه ملی، کمک به حل مسائل و مشکلات پیش رو، شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه نیرو‌های موجود برای ایجاد رشد و ارتقای آنان، پیگیری جذب اعتبارات عمرانی و جاری برابر دستورالعمل‌های سازمانی از جمله مأموریت‌هایی است که صفری در حکم خود به قائم مقام جدید مرکز تاکید کرده است.

محمد حسین آل هاشم از سال ۱۳۷۹ به استخدام رسمی سازمان صدا و سیما در آمد و ارزیاب پخش سیمای مرکز آذربایجان شرقی، مدیر باشگاه خبرنگاران جوان تبریز، مدیر پخش سیمای شبکه استانی سهند، مدیر رادیو برون مرزی آذری و مدیریت مرکز اسناد ملی شمالغرب کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

صفری همچنین در حکمی دیگر علی عیسی زاده را به سمت مشاور مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در امور اجرایی مرکز منصوب کرد.

پیگیری و بازتعریف فرایند انجام صحیح امورات با استناد به دستورالعمل‌های سازمانی، برنامه ریزی و تلاش برای ارتقای امورات رفاهی، آموزشی و کمیته نیروی انسانی، تلاش برای سازماندهی و ارتقای بهره وری در حوزه‌های پشتیبانی مرکز و تلاش برای راه اندازی کمیته برای جذب حداکثری منابع مالی و جانشینی مدیرکل در ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل مرکز از عمده مأموریت‌های مشاور مدیرکل در امور اجرایی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/ش

انتصاب قائم مقام و مشاور جدید مدیر کل در امور اجرایی صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.