فرمانده سپاه استان سمنان گفت: سپاه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی همه‌ی امکانات و توان خود را نیز به کار خواهد گرفت

استفاده از تمامی امکانات سپاه در جهت کاهش آسیب های اجتماعیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مراسم سومین سالگرد راه اندازی محله اسلامی سرداران شهید سمنان با حضور فرمانده سپاه استان و مسئولان شهرستانی برگزار شد

سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه محله اسلامی سرداران شهید طرح بسیار خوبی برای مقابله با فساد و کمک رسانی به مناطق محروم است گفت: در حال حاضر ۲۳ محله در استان به این شکل فعالیت دارند که تا پایان سال به ۱۵۰ محله اسلامی در استان خواهیم رسید.

وی افزود: سپاه در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی همه‌ی امکانات و توان خود را نیز به کار خواهد گرفت و مردم هم باید در این امر مهم به صورت خود جوش نیز نقش ایفا کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان هم چنین به اقامات سپاه استان در مناطق سیل زده هم اشاره و تصریح کرد: در روز‌های ابتدایی سیل در استان گلستان، بسیجیان و پاسداران جهادگر استان سمنان به یاری سیل‌زدگان در شمال کشور شتافتند و خدمات ارزنده‌ای را به مردم استان گلستان اراده کردند.

سرهنگ دامغانی اضافه کرد: پس‌ از آن نیز بسیجیان و پاسداران استان سمنان به کمک مردم سیل‌زده و حادثه‌دیده استان مازندران شتافته و امدادرسانی به مردم سیل‌زده ۸۵ روستای این استان را بر عهده گرفتند.

انتهای پیام / گ 

برگزاری مراسم سومین سالگرد راه اندازی محله اسلامی سرداران شهید سمنان 

برچسب ها: سپاه ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.