امام جمعه گناباد گفت: امام خمینی (ره) برای دفاع از اسلام قدم در راه مبارزه با اسلام زدایی در دوره پهلوی نهادند.

امام خمینی (ره) شهادت طلبانه در راه دفاع از اسلام و مظلومیتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب امام جمعه گناباد در جمع عزاداران رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) بر اساس آنچه در روایات آمده که هرکس برای خدا تلاش کند امداد غیبی کمک او خواهد کرد قدم در این راه گذاشتند.

وی تصریح کرد: در دوره پهلوی، ایران را اسلام زدایی در برگرفته و وابسته به غرب کرده بودند و با اسلام و ارزش‌های آن آشکارا مخالفت می‌کردند که امام خمینی (ره) قد علم کردند و با آمادگی برای شهادت و دفاع از اسلام به صحنه آمدند.

امام جمعه گناباد گفت: امام خمینی فقط به تکلیف عمل کردند و در این راه برای شهادت خود را آماده کرده بودند و این راه را افتخار خود می‌دانستند.

حجت الاسلام صادقی‌نسب افزود: از آنجایی که قیام امام برای دفاع از اسلام و رفع مظلومیت بوده بعد از گذشت سی سال یاد و خاطره ایشان را زنده نگه داشته‌ایم.

این مراسم که از سال ۱۳۶۸ هرساله در محل میدان امام خمینی (ره) گناباد برگزار می‌شود، مراسمی پرشکوه با حضور آحاد مردم است و در مراسم امسال بیش از ۳۰ هیئت عزاداری شرکت کردند.

انتهای پیام//آ. ف


حضور باشکوه ۳۰ هیئت عزاداری در گناباد به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران 

برچسب ها: امام خمینی ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.