یکی از نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت:امام خمینی پرچمدار نجات بشریت از استکبار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی ره و یادواره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ در شهرستان خوی برگزار شد.
 
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم، علما و روحانیان باشکوه خاصی در بقعه شیخ نوایی خوی برگزار شد حجت الاسلام والمسلمین دیر باز یکی از نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ،امام خمینی را   پرچمدار نجات بشریت از استکبار دانست و گفت:امام خمینی با الهام از نهضت بزرگ عاشورا و با  توکل برخدا و با حمایت ملت انقلابی پدید آورد که همه جهانخوران و استکبار را به خاک ذلت نشاند.
 
وی توجه و عمل به آرمان‌ها و اهداف امام راحل را یک اصل اساسی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: امروز ما برای رسیدن به قله‌های افتخار و ایستادن در برابر استکبار بیش ازپیش به اندیشه‌ها و افکار امام راحل نیازمندیم و باید راه و روش آن بزرگ پرچمدار استکبار ستیز را به نسل جوان منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیر باز، صلابت و شجاعت روحی، ساده زیستی، بی اعتنایی به دنیا و مردمی بودن را از جمله ویژگی‌های بارزاخلاقی و رفتاری امام راحل دانست و افزود: آثار امام خمینی بعنوان سند مقاومت و ایستادگی امروز راهگشای مسیر رشد و پیشرفت ایران اسلامی است.

در پایان این آئین باشکوه بیاد امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ مراسم عزادای برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.