استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی وضعیت حوادث جاده‌ای استان مشخص شد از ۱۷ هزار مرگ ناشی از حوادث جاده‌ای ۱۰۰۰ نفر مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

آمار مرگ شهروندان در تصادف با خورد‌های سوخت تکان دهنده استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  احمدعلی موهبتی  استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با حجت‌الاسلام محامی نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در بررسی وضعیت حوادث جاده‌ای استان مشخص شد از ۱۷ هزار مرگ ناشی از حوادث جاده‌ای ۱۰۰۰ نفر مربوط به استان سیستان و بلوچستان است که ۲۰۰ کشته در سر صحنه با ماشین‌های سوخت کش اتفاق افتاده و ۳۰۰ نفر از سایر کشته‌ها مرتبط با ماشین‌های پلاک مخدوش و سوخت کش و هشت هزار و ۸۰۰ نفر در جاده‌ها در سال گذشته معلول شدند که آسیب بزرگی برای استان است.

رئیس شورای تامین استان تصریح کرد: به همت فرماندهی انتظامی استان در شورای تامین طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش مصوب شد و، چون عده‌ای منافعشان به خطر افتاد موجی به راه انداخته و تشنجی ایجاد کردند.

وی گفت: منافع حاصل از فروش سوخت مرزنشینان از سال ۹۲ تا پایان ۹۷ به هر خانوار مرزنشین به طور میانگین ۱۲ هزار تومان پرداخت شده بود.

موهبتی ادامه داد: از اول امسال سوخت مرزنشینان به مزایده گذاشته شد و در اولین مزایده ۱۵۰ هزار تومان به حساب هر خانواده مرزنشین واریز شد که هر ماهه این مبلغ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

طرح برخورد با پلاک‌های مخدوش مصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار