رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اجرای طرح «مدرسه‌محوری» در مدارس استان خبر داد.

هیچ گونه وجهی جز حق بیمه و هزینه کتاب‌ نباید دریافت شودبه گزارش خبرنگار    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نورالله حیدری، اظهار داشت: در  طرح  مدرسه محوری مدیر می‌تواند برنامه‌های آموزشی و تربیتی را در حوزه بهداشت و سلامت دانش آموزان و در قالب برنامه‌ای عملیاتی به اولیا اعلام کند و با تائید آنها، مدیر نیز برآورد هزینه‌ای داشته باشد و تقبل کند در قالب تفاهم نامه برنامه عملیاتی مذکور را انجام دهد.

حیدری با بیان اینکه در این طرح اولیا خواهند دید هزینه‌های پرداختی آن‌ها در چه مواردی صرف خواهد شد، بیان کرد: بر اساس قانون نباید هنگام ثبت نام دانش آموزان هیچ گونه وجهی جز حق بیمه و هزینه کتاب‌های درسی که در برخی دوره‌های تحصیلی شامل مقطع ابتدایی و هنرستان وجود دارد، دریافت شود.

وی بیان داشت: در همه مدارس در شیوه نامه ستاد ثبت نام فرم‌هایی قرار داده شده که مدیران موظف به قرار دادن آن در معرض دید همگان هستند و در آن نام، شماره تماس و آدرس رئیس ستاد ثبت نام جهت رسیدگی به شکایات درج شده همچنین اولیای دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات آنلاین موضوع مدنظر خود را با ما در میان بگذارند.

انتهای  پیام/ز

 

در همه مدارس در شیوه نامه ستاد ثبت نام فرم‌هایی قرار داده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.