محمد مهدی رحیمی فعال رسانه‌ای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود روایتی خواندنی درباره برجسته‌ترین تدبیر رهبر انقلاب از نظر سید حسن نصرالله را منتشر کرد.

از نظر سید حسن نصرالله برجسته ترین تدبیر رهبر انقلاب چیست؟ +تصویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مهدی رحیمی یکی از فعالین حوزه رسانه‌ و مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری مهر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش روایتی خواندنی درباره برجسته‌ترین تدبیر رهبر انقلاب از نظر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را به تحریر درآورد. متن کامل این پست به شرح زیر است:

«سید حسن نصرالله، اخیرا در دیداری خصوصی با اشاره به دوران پربرکت رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، تاکید کرده "اگر از من بپرسند که برجسته‌ترین تدبیر ایشان در جایگاه رهبری، چه بوده، پاسخ میدهم حل بحران سوریه" (نقل به مضمون). برخی دیگر از مقامات و فرماندهان نظامی و از جمله دبیرکل حزب الله لبنان، پیشتر هم به نگاه دقیق و استراتژیک رهبر انقلاب در جریان فتنه سوریه اشاره کرده و گفته بودند آن هنگام که همه، کار سوریه و دولت قانونی آنرا تمام شده می‌دانستیم، آیت الله خامنه‌ای فرمودند: "بروید محکم بایستید و در میدان باشید. دولت سوریه سقوط نمی‌کند و تروریست‌ها به اهدافشان نمی‌رسند".

هنگامی که نقل آن دیدار با نصرالله را شنیدم، در ذهنم سفری به ۸ سال قبل داشتم؛ خرداد سال ۹۰، بیروت، اجلاس «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه امام خامنه‌ای». همایشی که برای بررسی آراء، نظریات و تدابیر مقام معظم رهبری به همت برخی از موسسات پژوهشی لبنان برگزار شده و در آن اساتید مسلمان و غیرمسلمان از کشورهای مختلف شرکت کرده بودند. سخنران افتتاحیه آن اجلاس حضرت نصرالله بود، توصیه می‌کنم اگر تاکنون متن آن سخنرانی را نخوانده اید، حتما آنرا مطالعه کنید تا بهتر بدانید چه نعمتی داریم و قدرش را نمی‌دانیم. اگرچه سخنرانی سید، بخش‌های تلخی هم داشت: «شما در حقیقت در برابر شخصیّتی قرار دارید که، به معنای واقعی کلمه، دشمنان وی را محاصره کرده‌اند و دوستان حقّش را ادا نمی‌کنند. دشمنان محاصره‌اش کرده‌اند و مانع رسیدن حقیقت و نور وی به جهان و امّت می‌شوند، دوستان هم که حقّش را ادا نمی‌کنند».

من توفیق داشتم در آن اجلاس حاضر باشم و از نزدیک در جریان نظرات چهره‌های سرشناس شیعه، سنی، مسیحی، دروزی و ... درباره حضرت آیت الله خامنه‌ای قرار بگیرم و بیشتر حسرت و تاسف بخورم بر قدرناشناسی مان نسبت به این مرد بزرگ و بی نظیر. تجربیات دیگری از این دلبستگی به رهبر انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف دنیا شاهد بوده ام.  خلاصه آنکه ما چو ماهی‌ای هستیم که در آب است و قدر آنرا نمیداند. خدا سایه این رهبر حکیم، عالم، مقتدر، مدبر، ادیب و دوست داشتنی را تا ظهور حجتش بر سر امت اسلامی حفظ کند، انشالله.»

از نظر سید حسن نصرالله برجسته ترین تدبیر رهبر انقلاب چیست؟ +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.