رئیس پلیس راه مازندران از تاخیر در اعمال محدودیت ترافیکی جاده چالوس خبر داد وگفت:مسافران برنامه ریزی مناسب زمان برگشت مسافرت را در نظر داشته باشند.
 
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با اشاره به حجم تردد‌ها در جاده‌های درون شهری و بین شهری استان، گفت: در حال حاضر شاهد ترافیکی سنگین و پرحجم در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر هستیم.
 
وی با اشاره به این که آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر از سمت ساری به سمنان پرحجم و سنگین گزارش شده است، گفت: علیرغم حجم تردد‌ها در حال حاضر تمامی جاده‌های استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: برای تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها ساعت ۱۴ امروز ماموران پلیس راه از مرزن آباد ببه کرج را یکطرفه کردند.
 
سرهنگ علیرضا قدمی افزود: محدودیت ترافیکی جاده چالوس از کرجبه مرزن آباد با تاخیر یک ساعت حدود ۱۷ عصر امروز یکطرفه می‌شود.
 
وی به ریزش کوه در جاده‌های روستایی چمستان نور اشاره کرد و گفت: ریزش تخته سنگ‌های بزرگ به جاده در مسیر چمستان به گزناسرا باعث انسداد مسیر حدود ۱۰ روستا از توابع بخش چمستان این شهرستان شده است.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: این مسیر روستایی با تلاش راهداران و نیرو‌های مردمی منطقه بازگشایی شده است.
 
سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه ترافیک در همه جاده‌های استان پرحجم و سنگین است از رانندگان خواست: علاوه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، برنامه ریزی مناسب زمان برگشت از مسافرت را در نظر داشته باشند.
 
وی افزود: شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ آماده پاسخگویی در مورد وضعیت راه‌های استان است.
 
انتهای پیام/آ
 
 

جاده چالوس امروز یکطرفه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.