مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان گفت: با توجه به درخواست صنف مرغداران تنها ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان از آن‌ها خریداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سید حمید شاهرخی، مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان بیان کرد: پشتیبانی امور دام لرستان با توجه به کاهش قیمت مرغ و جلوگیری از وارد شدن خسارت‌های مالی به مرغداران استان همانند سایر نقاط کشور قرارداد‌هایی را با اتحادیه مرغداران لرستان منعقد کرده است.

شاهرخی با بیان اینکه این خرید با پیشنهاد اتحادیه مرغداران لرستان انجام می‌شود، افزود: پشتیبانی امور دام لرستان توانایی خرید هر مقدار مرغ منجمد که اتحادیه اعلام کند را دارد و تا به امروز با توجه به درخواست این واحد صنفی تنها ۲۰۰ تن مرغ خریداری شده است.

وی اظهار کرد: سردخانه‌های این سازمان توانایی ذخیره سازی دوهزار تن مرغ منجمد را دارند، اما با توجه به درخواست صنف مرغداران تنها ۲۰۰ تن مرغ منجمد با قیمت ۱۱ هزارو ۵۰۰ تومان از آن‌ها خریداری شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام لرستان با اشاره به اینکه عمده واردات فراورده‌های دامی توسط بخش خصوصی و با نظارت وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود، تصریح کرد: در کنار واردات بخش خصوصی، سازمان پشتیبانی امور دام کشور نیز مقداری فرآورده دامی با هدف ذخیره سازی و مواقع بحرانی واردات انجام می‌دهد.

شاهرخی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بر اساس درخواست جهاد کشاورزی استان سازمان پشتیبانی امور دام کشور سهمیه‌ای به لرستان اختصاص می‌دهد و ما نیز این سهمیه را با توجه به مجوز سازمان جهاد کشاورزی لرستان در اختیار مرغداران قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ر

 ۲۰۰ تن مرغ منجمد در راستای حمایت از مرغداری‌های لرستان خریداری شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.