پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حضرت آیت الله خامنه‌ای، براساس بیانات اخیر رهبر انقلاب و دیگر اطلاعات تکمیلی موجود در رسانه‌ها، اطلاع‌نگاشت افول موریانه‌وار آمریکا را منتشر کرد.

اطلاع‌نگاشت | افول موریانه واربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز و همزمان با سی‌امین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(رحمه‌ الله علیه) با حضور در حرم مطهر امام راحل(ره) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

ایشان در این مراسم، ارزیابی صحیح از جبهه‌ی مقابل و واقعیات مربوط به آن را برای گرفتار نشدن در خطای محاسباتی، ضروری خواندند و گفتند: برخی از صاحب‌نظران و اندیشمندان آمریکایی، در توصیف اوضاع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی این کشور، از تعبیر «افول موریانه‌وار» استفاده کرده‌اند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به آمارهای رسمی که نشانگر افول اقتصادی آمریکا و کاهش عجیب تأثیرگذاری آمریکا در اقتصاد جهانی است، خاطرنشان کردند: در عرصه‌ی سیاسی نیز اقتدار آمریکا افول کرده که انتخاب فردی با مختصات آقای دونالد ترامپ، واضح‌ترین و بهترین نشانه برای افول سیاست آمریکا است. ایشان افزودند: سپرده شدن سرنوشت بیش از ۳۰۰ میلیون نفر جمعیت آمریکا به دست فردی که در مورد تعادل فکری و روانی و اخلاقی او ابهامات و تردیدهای جدی وجود دارد، دلیل آشکاری بر افول سیاسی و اخلاقی آمریکا است.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر انقلاب، براساس بیانات اخیر ایشان و دیگر اطلاعات تکمیلی موجود در رسانه‌ها، اطلاع‌نگاشت افول موریانه‌وار را منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

اطلاع‌نگاشت | افول موریانه وار

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۴۷ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
ولی نهادهای بین المللی امار خیلی متفاوتری با این آمارها میدن