برملا شدن دروغگویی من‌وتو توسط یکی از عوامل شبکه ماهواره ای ایران فردا+ عکس

کارکنان شبکه معاند من و تو که معمولا با تهیه تصاویری سعی در برجسته کردن مشکلات اقتصادی ایران را دارند این بار دروغشان با کامنت قابل تامل یکی از عوامل شبکه ماهواره ای ایران فردا برملا شد.

کامنت های قابل تأمل یکی از عوامل شبکه ایران فردا ذیل گزارش ویدیویی شبکه من و تو + عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برجسته کردن گرانی اقلام مصرفی و کالاها در ایران یکی از شگردهای  شبکه های معاند از جمله منوتو برای ضربه زدن به اعتماد مردم داخل کشور است. عوامل این شبکه با تهیه تصاویر مختلف اقلام مصرفی در کشورهای دیگر و مقایسه قیمت آن با ایران سعی در برجسته کردن گرانی در داخل دارند. این در حالی است که قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و کالاها در داخل کشور در مقایسه با دیگر کشورها اصلا گران نیست.

این بار نیز عوامل این شبکه معاند با تهیه یک ویدئو از آمریکا و مقایسه آن با داخل ایران سعی در برجسته کردن گرانی را داشتند که با جواب  یکی از عوامل شبکه ماهواره ای ایران فردا مواجه شدند. این کارمند شبکه ایران فردا ضمن رد ادعای شبکه منو و تو درباره میزان دریافتی روزانه یک کارگر پاسخی قاطع  به این شبکه معاند داد.

کامنت های قابل تأمل یکی از عوامل شبکه ایران فردا ذیل گزارش ویدیویی شبکه من و تو + عکس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۳:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
ننگ بر شبکه من و تو
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۳:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
واقعا ایرانی روشنفکر و مترقی و آگاه و باهوش به اندازهٔ ذره ای به این شایعات توجهی نمیکنه . شبکهٔ من و تو هدف خبیثش مشخصه ،خائن و خائنین دلشون به این ملت نسوخته و بس .
United States of America
رضا
۰۹:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام و درود
من خودم ۳۷ سال ( از سال ۱۳۵۷ ) در ایالت متحده امریکا تگزاس دالاس و با کار آزاد زندگی نسبتا خوبی داشتیم . و الان ۴ سال است در ایران ب سر میبرم و با حکومت هم کاری ندارم و ۴ فصل ایران در تهیه خوراکیها حرف ندارد.
ایران ، ایران هست و آمریکا هم آمریکاست .مقایسه کردن کشورها با هم اشتباه هست.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۲۱:۲۴ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
گلی به جمالت
Germany
ناشناس
۲۳:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
عالیه عالی به جون هم افتادن
Canada
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
اینجا از 1 ساعت کار تا 20 ساعت بهش نیم وقت کار و از 1 ساعت تا 40 ساعت در هفته بهش تمام وقت کار میگویند .اگر شما 21 ساعت کار کنید .بهتون تمام وقت میگویند و اگر 1 ساعت در هفته کار کنید .پاره وقت میگویند .امار بیکاری اینجا درست نیست .باید چند جا کار کنی تا زنده بمانی
Canada
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
هیچ حرف و حدیثی را از این کانالهای مبتذل قبول نکنید .مگر اینکه خودتون تحقیق کنید .مثل یک فنجان خالی نباشید تا با هر چرندیاتی شما ها را پر کنند .استقلال فکری داشته باشید .اینها عینک سیاه به چشم دارند .همه چیز را وارونه میبینند .
ایا تا بحال راه حل مشکلات داده اند .یا با گفتن مشکلات بدون راه حل .نمک پاشیدن روی زخم است .پس فتنه و اتش بیار معرکه اند
Canada
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
مشکل اینجاست .ایرانی ها سریع دلار را به ریال تبدیل میکنند و بنظرشون زیاد میاید .اگر میخواهید واقعیت اینجا پی ببرید باید در یوتیوب به. invisible people بروید تا متوجه عمق فقر بشوید .خیلی از این اشخاص کار میکنند ولی قادر به کرایه یک اتاق هم نیستند .خیلی ها در ماشین میخوابند حتی پروفسور دانشگاه .متاسفانه مردم تحت تاثیر کانالهای معاند من و تو وامثالم قرار گرفته .هر چه میخواهند بخوردشون میدهند . انها هم باور میکنند .اهل تحقیق هم نیستند .چونکه این کانالها چیزی را میگویند که این اشخاص خام و جاهل میخواهند بشنوند .
Iran (Islamic Republic of)
آسن
۱۹:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
کاش که خبرنگاران ما هم در اروپا بیکا ر ننشیند و از نظام برده داری سفید که درکشور های اروپای و خود امریکا در حال اجراست فیلم تهیه کنند تا مردم بدونند در ایران پادشاهی میکند .
هیچ میدونستید در اروپا نمیشه پول رو به صورتی که ما در بانک میزاریم بزارند در واقع دولت این حق رو داره که نصف پول رو به عنوان مالیات برداره و یا شما اگر در غرب صاحب یک ملک باشید که مثلا 2 دومیلون دلار ارزش اون باشه باید سالانه 300000 سیصد هزار دلار مالیات بدید . این مالیات شامل خودرو و دیگر منقولات و غیر منقولات شما نیز میشود و یا بیمه های درمانی در غرب واقعا مسخره است درسته که شما بابت بستری شدن در بیمارستان هیچ پولی نمی دید ولی عملا هم در زمان مراجعه شما به بیمارستان هیچ داروی دریافت نمیکنید و حتی در خیلی از موارد به طرف در حد چند عدد قرص کودیین داده میشود . و صد البته هزینه این پوشش بیمه ای بسیار بسیار بیشنر از اونیست که بیمه ان را برمیگرداند . تازه این تنها گوشه ای از نظام برده داری بزک شده غرب است .نظامی که در ان قشر های ضعیف عملا به برده تبدیل شده اند .و دادشان هم به هیج جای نمیرسد شاید اعتقاد غربی ها برای امدن منجی از ما بیشتر باشد . تازه اینهای که گفته شد بخش کوچکی از مشکلات زندگی در غرب است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
هر کس در این قرن 21 اگر نداند این شبکه های ضد انقلاب چقدر دروغگو هستن مشکل از خودش هست
Iran (Islamic Republic of)
مبارزاناری
۱۷:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
شما نمی خواد گرانی رو در ایران بزرگنمایی و برجسته نمایی کنید.شما اگه هنر دارید بیشتر مواظب خودتون باشید گاه وبیگاه یه سوتی ندید که مزحکه یه سایت ویا شبکه نادان تر از خوتون بشید.قدیما میگفتن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید.من نمیدونم حالا چی شده که این شبکه ها و سایتهای معاند انقلاب زیراب همدیگه رو میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
بهترین جای دنیا فقط ایران
ناموست راحت میره بیرون بدون هیچ دغدغه ای
امنیت داره فوق العاده
و . . .
خدایا شکرت تو بهترین جای دنیا به دنیا اومدم و زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
باید مشکلات اقتصادی کشور را به امید خدا حل کنیم. در حال حاضر هیچ مسئله ای مثل اقتصاد اهمیت ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
نه دیگه دشمن رو هم این وسط به فراموشی بسپاریم و این وسط میدان را برای او خالی کنیم!!!
حل مشکلات اقتصادی سر جای خود مقابله با توطئه های دشمن هم سر جای خود!
Iran (Islamic Republic of)
ازشیراز
۱۶:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۳۹۸
شبکه من وتو وبی بی سی و وی او ا آمریکا؛همه کارمند سیا؛ موساد وعربستان هستند وهرچه اونهاخوششون بیاد باید بگن ومعلومه که بابت همین دروغها حقوق میگیرند وگرنه ازگرسنگی تلف میشوند طفلکها!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۴۷ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
دقیقا همینطوره ولی متاسفانه بعضی از مردم ما خیلی زود باورن وهنوز دشمنو از دوست تشخیص ندادند.نگاه کردن به این شبکه ها که پولش از حق مردم بیچاره عربستان گرفته میشه ودستورات وخط برنامه هاشون از سی آی ای واسراییل میاد جز بدبختی وفیاد برای خانواده های ماهیچ نداره.
آخرین اخبار