قدرانی سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان

سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان در مراسم گرامی داشت حجت الاسلام و المسلمین خرسند قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم دیار سلمان در مراسم گرامی داشت حجت الاسلام و المسلمین خرسند قدردانی کرد.

حضور حماسی مردمِ پر شورِ مؤمنِ انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان کازرون در طول یک هفته گذشته با زبان روزه و در هوای گرم برگ زرینی بر دفتر پرافتخار کازرون در نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور گذاشت و پیام صریح و شفافی در حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

حضور شما مردم انقلابی در یوم الله قدس پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته مایه امید دوستان و ناکامی دشمنان شد و از سوی دیگر حماسه قدردانی شما مردم مومن کازرون در تشییع باشکوه پیکر شهید لیله القدر و همچنین حضور مستمر و باعظمت در مجالس مختلف نکوداشت و گرامی داشت آن عالم مجاهد، صحنه‌ای اعجاب‌انگیز آفرید که در طول تاریخ کازرون بی‌نظیر و در سطح کشور کم نظیر بود و این درحالی بود که دشمنان انقلاب از شکاف ایجاد شده طی یک‌سال اخیر در شهرستان حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.

به برکت این شهادت مظلومانه حماسه‌ای منسجم و پرشور ایجادگردید که همدلی و وحدت را تقویت، نقشه دشمنان رانقش برآب و انقلابی بودن کازرون را عیان‌تر کرد.

ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات شما مردم مومن در ماه مبارک رمضان جا دارد تا بار دیگر شهادت مظلومانه حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه راحل کازرون را مجددا به پیشگاه امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه شما مردم خونگرم و ولایتمدار شهرستان کازرون تبریک و تسلیت عرض نماییم. بی‌شک شهادت نشانه‌ی پاداش بزرگ الهی به آن روحانی با اخلاص و پرتلاش است.

امروز بر همگان به ویژه خواص لازم است اتحاد و انسجامی که به برکت خون آن شهید بزرگوار به دست آمده باهمه وجود حفظ نموده و اجازه تفرقه افکنی و موضع‌گیری‌های نابخردانه را به هیچ کس ندهند که در غیر این صورت در معادله و زمین دشمن بازی خواهندکرد و قطعا با واکنش جدی عناصرحزب‌الهی شهرستان مواجه خواهند شد.
انتهای پیام/م

قدرانی سپاه کازرون از حماسه آفرینی مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار