تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان با نتیجه دو بر یک شهرداری سمنان را در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شکست داد.

لیگ برتر فوتبال ساحلی/ باز هم شکست برای شهرداری سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، تیم فوتبال ساحلی جهان‌نژادیان آبادان با نتیجه دو بر یک شهرداری سمنان را در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شکست داد تا شرایط این تیم دشوارتر از گذشته شود.

دیدار دو تیم جهان‌نژادیان آبادان و شهرداری سمنان در حالی شامگاه گذشته برگزار شد که آبادان این روزها شهری ماتم‌زده برای علاقه‌مندان فوتبال ساحلی این شهر و جامعه فوتبال ساحلی کشور است.

غم از دست دادن پسر رئوف فوتبال ساحلی ایران، همه را داغدار کرده و قطعاً هم‌بازیان زنده‌یاد رئوف سلمانی تصمیم گرفته بودند تا با پیروزی مقابل شهرداری سمنان، این پیروزی را تقدیم روح رئوف کنند و این‌طور هم شد.

این برد در خانه کمک کرد تا مقداری از آلام مادر رئوف التیام بخشیده و همراهانش یادآور شوند که روح رئوف دوست‌داشتنی و محجوب ایران، همیشه با تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان همراه خواهد بود.

شهرداری سمنان در حالی میهمان برزیلی‌های آبادانی بود که زخم شکست خانگی برابر گلساپوش یزد در هفته هشتم آزارش می‌داد و همه فکر و ذکرش این بود تا با بردن جهان‌نژادیان آبادان مرهمی بر جراحاتش بگذارد.

در آن سو هم شاگردان مهرداد دهباشی که در بازی قبل در طوفان گلزنی ایفا بدجوری غافلگیر شدند، به دنبال آن بودند تا به هر طریق ممکن در ورزشگاه نفت آبادان، حرارت سوزنده آتش نفت را به یوزهای سمنانی بچشانند و شرایط بحرانی خود را بهبود بخشند.

سنگینی خط حمله و دفاع شهرداری سمنان بر جهان‌نژادیان آبادان که در گل خوردن سرآمد بوده و ضعف گلزنی مشهودی دارد، امشب نچربید و شکستی دیگر در پرونده شهرداری سمنان ثبت شد.

عباس بابایی، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در پی باخت دو بر یک تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان مقابل تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان اظهار کرد: بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف در این فصل از رقابت‌ها، جریمه می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم باشگاه شهرداری سمنان، جریمه اعضای کادر فنی سنگین‌تر از بازیکنان خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان اضافه کرد: در اسرع وقت، نشست فوق العاده بررسی شرایط تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان برگزار و درباره شرایط این تیم تصمیم‌گیری می‌شود.

بابایی بیان کرد: کمیته فنی باشگاه شهرداری سمنان از نتایج حاصله در این فصل به هیچ عنوان رضایت ندارد و به همین منظور، باید در نشست فوق‌العاده‌ این باشگاه درباره شرایط این تیم تصمیم‌گیری شود.

منبع: فارس

انتهای پیام / گ 

بازهم شکستی دیگر برای شهرداری سمنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.