ویدئویی در خصوص مصاحبه مجموعه مستند "روایت فتح" با حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در دوران دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.

حجت الاسلام عالیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روایت فتح نام مجموعه فیلم‌های مستندی است که در رابطه با رویدادهای نظامی-سیاسی و به خصوص در مورد دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران در مقابل هجوم ناجوانمردانه حزب بعث عراق ، توسط گروه تلویزیونی جهاد تلویزیون ساخته شد.

کارگردانی این مجموعه مستند توسط شهید سیدمرتضی آوینی هنرمند و نویسنده عرصه دفاع مقدس ، از اولین سال‌های شروع جنگ تحمیلی آغاز و تا هنگام به شهادت رسیدن وی در فروردین ماه سال هفتاد و دو در فکه ، ادامه داشت. پخش آن نیز به طور مستمر از سیمای جمهوری اسلامی انجام می‌گرفت.

از همان ابتدای پخش این مجموعه از تلویزیونی با اقبال بسیار زیادی روبه‌رو بوده است و همچنان در حال حاضر نیز پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، پخش آن با اقبال قابل ملاحظه ای روبرو است؛ این مستند یادآور حماسه‌ها و رشادت های جوانمردانی است که حتی برخی از آنان با سن و سالی کم توانستند هر کدام به الگو و قهرمان ملی ما تبدیل شوند. 

در ادامه ویدئویی در خصوص مصاحبه مجموعه مستند "روایت فتح" با حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در دوران دفاع مقدس را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار