رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی، هم‌زمان با روز جهانی بازی‌های رومیزی در محل پارک کوهستان یزد خبر داد.

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در یزد، هم‌زمان با روز جهانی بازی‌های رومیزی، تصریح کرد: این رویداد از امروزساعت ۱۷ در محل پارک کوهستان برگزار می‌شود.

وی جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی را فرصتی برای حضور خانواده‌های یزدی در فضای نشاط‌آور و مهیج دانست و افزود: علاوه بر این، در چنین رویدادی علاقه‌مندان می‌توانند با بازی‌های رومیزی و فکری آشنا شده، توانایی‌های خود را محک بزنند و تجربه‌ای متفاوت از سرگرمی داشته باشند.
وی گفت: کارشناسان بازی‌های رومیزی و فکری نیز برای آموزش و آشنا کردن علاقه‌مندان و حاضران با این بازی‌ها، در این برنامه حضور خواهند داشت.

ملازینلی با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور با رویکرد آموزشی و مشارکتی برای اقشار مختلف و در نقاط مختلف شهر در سال جدید موردتوجه جدی‌تر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی قرار دارد، ادامه داد: در این راستا در ایام ماه مبارک رمضان امسال ویژه برنامه‌های جشنواره رمضان در پیاده راه قیام و شب‌های فیروزه‌ای ویژه کودکان و نوجوانان در ۳۰ مسجد شهر برگزار شد که با استقبال خوب مردم روبه رو شد.


انتهای پیام/ی


برگزاری جشنواره خانوادگی بازی‌های رومیزی در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.