مهدی تاج فردا به تهران بازمی گردد

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، فردا (شنبه) از شصت و نهمین کنگره فیفا به تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که پنج شنبه هفته پیش برای حضور در شصت و نهمین کنگره فیفا، کنگره AFC، انتخابات عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در شورای فیفا و برگزاری هیئت اجرایی AFC به پاریس رفته بود، قرار است فردا (شنبه) به تهران بازگردد.

تاج، نایب رئیس ارشد AFC است و همراه با ابراهیم شکوری در پاریس حضور دارد و در هفته‌ای که گذشت با روسای فدراسیون فوتبال کرواسی و چین تفاهم نامه همکاری امضا کردند و در آن برگزاری مسابقات دوستانه میان تیم‌های ملی ۲ کشور در تمام سطوح و برپایی تورنمنت‌های مختلف تاکید شده است.

البته قرار است پس از مشخص شدن سرمربی تیم ملی امید هم برنامه بازی با کرواسی تدوین شود تا یوز‌های جوان پیش از شروع مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در تایلند با این تیم بازی دوستانه انجام دهند. تیم ملی امید که در مقدماتی با تیم‌های عراق، ترکمنستان و یمن همگروه بود و با ۴ امتیاز به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ رسید، در دی ماه باید در تایلند به مصاف دیگر تیم‌ها برای شکستن طلسم ۴۴ ساله بروند.

لازم به ذکر است، پس از اتفاقات فینال جام حدفی فوتبال ایران بین پرسپولیس تهران و داماش گیلان که منجر به پیروزی سرخپوشان پایتخت و ثبت دبل (قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی)، مهدی تاج در پستی اینستاگرامی نوشت به زودی در این باره با فوتبالدوستان گفتگو خواهد کرد و باید دید پس از حضور در تهران، این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.


بیشتر بخوانید:

نخستین حضور بازیکنان پرسپولیس و مریی اسپانیایی در تمرین تیم ملی

تورک: مسئولیت برقراری امنیت ورزشگاه‌ها با سازمان لیگ نیست / تجهیز نبودن ورزشگاه ها به دوربین و نحوه فروش بلیت الکترونیک باید بررسی شود

داورزنی: امروز گزارش بررسی‌های اهواز را اعلام می‌کنیم/ با رئیس کمیته انضباطی و اخلاق همه جوانب را در نظر می‌گیریم/ از تمام مردم عذر خواهی می‌کنم


انتهای پیام/

رئیس فدراسیون فوتبال فردا به تهران بازمی گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار