رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب مبلغ زکات فطریه جمع آوری شده دراین شهرستان را بیش از ۸میلیون تومان عنوان کرد.

جمع آوری بیش از ۸ میلیون تومان زکات فطره در اسلام اباد غرببه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب مبلغ زکات فطریه جمع آوری شده دراین شهرستان را بیش از ۸میلیون تومان عنوان کرد و گفت: ۵۰صندوق جهت دریافت فطریه روزه داران درسطح شهرستان مستقر شد که از این تعداد ۳۵صندوق سهم کمیته امداد شهرستان بود.

️محمدبیگزاده افزود: مجموعا مبلغ ۸میلیون تومان در تمامی صندوق‌های جمع آوری شده که از این مبلغ ۶ونیم میلیون تومان سهم کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب بوده است.

وی بیان کرد : در همین ارتباط صندوق‌هایی برای جمع‌آوری فطریه (عام - سادات) و همچنین کفاره، در نظر گرفته شده بود  علاوه بر این که در تمامی مساجدی که نماز عید سعید فطر برگزار شد  پایگاه‌های کمیته امداد آماده جمع‌آوری فطریه مستقر بودند.

بیگزاده با اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت اینترنتی زکات فطره از طریق کد دستوری (#۱*۸۸۷۷*) برای کمک به  نیازمندان و محرومان  ادامه داد: فطریه باید در سریع‌ترین زمان به دست نیازمند برسد و در این راستا با وجود تعطیلات،  برنامه‌ریزی کردیم تا  فطریه سریعا  به دست نیازمندان برسد.

انتهای  پیام/ز


فطریه باید در سریع‌ترین زمان به دست نیازمند برسد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.