امام جمعه یزدگفت: عقب نشینی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا خیانت به نظام است همه مردم و مسئولان با بصیرت به فرمان مقام معظم رهبری، وظایف دینی و انقلابی خود عمل کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه یزد گفت: عقب نشینی در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا خیانت به نظام است و باید همه مردم و مسئولان با بصیرت گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای اقتدار و عزت این نظام بیش از گذشته وظایف دینی و انقلابی خود را عمل کنند.

وی افزود: باید روحیه مقاومت و ایستادگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است تا رسیدن به تمام اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی روز به روز در پیش مردم و مسئولان تقویت شود و هیچگاه دست از آن بر نداریم.

امام جمعه یزد: با اشاره به سختی‌های امام خمینی (ره) در راه رسیدن انقلاب به اهداف و آرمان‌های انقلاب گفت: از زمانی که دشمن متوجه شد که امام به دنبال اهداف والای انقلاب اسلامی است، از همان ابتدا سعی داشت که مانع این کار شوند و همین مسائل باعث شد که امام خمینی (ره) در این راه با مشکلات و سختی‌های بسیاری روبه‌ رو شود.

وی با بیان اینکه رحلت امام خمینی یکی از تلخ‌ترین خاطراتی است که در تقویم جمهوری اسلامی به ثبت رسیده است، افزود: پس از رحلت امام شاهد انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر ایران اسلامی بودیم که بهترین و شایسته‌ترین انتخاب در کشور بود.

آیت الله ناصری ادامه داد: با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی، افزود: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته به رغم تمام تحریم‌ها و تهدید‌ها بر اصول و ارزش‌های انقلابی پافشاری کرده و تسلیم نشده است.

انتهای پیام/ی

 ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و آمریکا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.