در تعطیلات سه روز گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان با حضور در عملیات‌های امدادی به ۳۶۲ حادثه دیده امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهدی ولی پور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: این حوادث ۲۰ مصدوم داشت که با حضور به موقع نجاتگران خدمات لازم را به آنان ارائه و دو نفر از مصدومان نیز توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در این عملیات‌ها ۱۶۱ نجاتگر و پرسنل در قالب ۴۲ تیم اعزام و ۳۰ دستگاه آمبولانس به کار گرفته شد.

ولی پور افزود: ۲۰۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور در ۴۹ پایگاه جاده‌ای، کوهستان، دریایی و هوایی آماده خدمات رسانی به هم استانی‌ها و مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت فصلی در شهرستان‌های ماسال، سیاهکل، شفت و انزلی، یک پایگاه امداد هوایی، ۹ طرح ساحلی، ۱۶ شعبه شهرستان، آماده ارائه خدمات هستند.

جمعیت هلال احمر گیلان با استقرار یک فروند بالگرد و شش پایگاه موقت در ایام تعطیلات پیش رو، از ورودی شهرستان رودبار به استان با حضور شش نجاتگر، دو دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در نقاط خطر آفرین جاده‌ای به منظور امداد رسانی به حوادث ترافیکی مستقر شده است.

همچنین جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح‌های ساحلی ۹ شعبه با استقرار یک دستگاه آمبولانس و پنج نجاتگر در یکی از نقاط خطر آفرین از ساعت هشت تا ۲۰ آماده ارائه خدمات است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.

انتهای پیام/آ

امدادگران هلال احمر به ۳۶۲ نفر امدادرسانی کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.