مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بارندگی‌های امسال احتمال خاموشی در کشور وجود ندارد و اگر همکاری مردم را داشته باشیم، قطعا خاموشی نخواهیم داشت.

صرفه‌جویی ۶ مگاواتی سال گذشته ادارات استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ عبدالوحید مهدوی‌نیا مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: مصرف برق همه ادارات استان کرمان حدود ۸ مگاوات است که وقتی خاموش می‌شود و همکاری می‌کنند، ۶ مگاوات صرفه جویی را در این بخش شاهد هستیم.

وی افزود: برق ادارات به لحاظ مصرف خیلی زیاد نیست، بحث دولت و صرفه جویی است که مدیریت مصرف از دولت آغاز شود و مردم ببینند دولت در صرفه جویی پیشقدم است.

مهدوی‌نیا تصریح کرد: سال گذشته که ساعت کار ادارات تغییر کرد، برای ادارات کنتور هوشند نصب شد، خوشبختانه ادارات همکاری داشتند و صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در پی کنترل مصرف برق در ادارات در سال گذشته صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان درباره احتمال اعمال خاموشی در تابستان امسال بیان کرد: ما شرکت توزیع هستیم و برنامه بالادست مشخص نیست وبه لحاظ شبکه توزیع هیچگونه خاموشی فعلا نداریم و با توجه به بارندگی‌های امسال احتمال خاموشی در کشور وجود ندارد و اگر همکاری مردم را داشته باشیم، قطعا خاموشی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: طبق برنامه استراتژیک شرکت باید چند شاخص از جمله کاهش تلفات، افزایش وصول مطالبات، کاهش انرژی توزیع نشده و خاموشی‌ها و عدم مراجعه حضور مشترکین جهت دریافت خدمات عملیاتی شود که هدف این است هر فردی در هر ساعت از شبانه روز و از هر جایی بتواند بدون مراجعه به ادارات ما خدمات را دریافت کند و در واقع خدمات فارغ از زمان و مکان باشد و از طریق شبکه رایانه‌ای خدمات را دریافت کنند.

مهدوی‌نیا عنوان کرد: از طریق پورتال شرکت و اپلیکیشنی که تدارک دیده شده مشترکان می‌توانند ۲۶ خدمت از جمله دریافت اشتراک، دریافت و پرداخت صورتحساب، تغییر نام را که ارائه می‌شود، دریافت کنند.

وی تصریح کرد: اقدام خیلی مهمی که قرار است انجام شود و در راستای حفظ محیط زیست است؛ حذف قبوض برق است که از ابتدای تیرماه امسال انجام می‌شود و از این زمان دیگر قبض کاغذی برای مردم ارسال نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: مردم با پیامک نمودن شناسه قبض به شماره ۲۰۰۰۰۸۰۰۰ می‌توانند قبض خود را دریافت کرده و یا می‌توانند شماره تلفن همراه خود را به ما بدهند که تاکنون ۸۵ درصد شماره مشترکان را برداشت کرده و به صورت خودکار قبض برای آن‌ها بعد از این ارسال می‌شود.

شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان ۱۶ شهرستان سیرجان، بردسیر، بافت، رابر، ارزوئیه، بم، ریگان، فهرج، نرماشیر، جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، فاریاب، قلعه گنج، منوجان و رودبار را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/س

احتمال اعمال خاموشی در تابستان امسال کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.