در مراسمی جمال الدین عزیزی به عنوان شهردار یزد معرفی و از زحمات مهدی جمالی نژاد شهردار سابق یزد قدردانی شد.

جمال الدین عزیزی شهردار یزد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه شهردار جدیدبا بیان اینکه زمینه ی اجرای  الگوی مدیریت واحد شهری در استان فراهم شده است گفت:  شناخت ظرفیت‌های استان به ویژه در حوزه گردشگری و بافت تاریخی، توجه به مبلمان شهری، نگاه بلند مدت به نیاز‌های شهر و تقویت ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان از جمله اقداماتی است که شهردار جدید باید مورو توجه قرار گیرد.

طالبی انتخاب شورای شهر را بسیار شایسته دانست و از آن ها خواست رویکرد‌های دکتر جمالی نژاد را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

استاندار یزد از شورای پنجم به عنوان شورایی با سوابق اجرایی مناسب یادکرد و گفت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر یزد  با وحدت و انسجامی که دارند بتوانند بیش از پیش به استان خدمت کنند.

سفید رییس شورای شهر یزد نیز در این مراسم با اشاره به انتخاب شهردار گفت: باید تمام حاشیه‌ها را کنار گذاشت و به خدمت به مردم توجه کرد.

سفید با توجه به مشکلات استان اشاره کرد و افزود: تلاش در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی در استان، تلاش برای استفاده نشدن آب انتقالی در زمینه آبیاری فضای سبز و درختان، جلوگیری از مهاجرت بیش از حد به استان و ایجاد نشاط اجتماعی از جمله مواردی است که تمام مسئولان باید برای آن تلاش کنند.

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به ثبت جهانی شهر یزد، نگهداری از این برند را مشکل‌تر از انتخاب دانست و خاطر نشان کرد: برای حفظ ثبت جهانی نیاز به کار همه جانبه، صرف هزینه و برقراری ارتباط بیشتر و موثرتر با جهان خارج  است.

انتهای پیام/ غ

یزد صاحب شهردار شد

برچسب ها: شهرداری ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.