فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: با اقدام به موقع پلیس، سارقان احشام هنگام سرقت دستگیر شدند.

سارقان احشام هنگام سرقت دستگير شدندسرهنگ احمدثمره حسینی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت احشام در محله " حسین آباد میرشاه" شهرستان زابل، بلافاصله کارشناسان پلیس آگاهی به همراه ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان در محل حاضر شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد سارقان پس از گرفتن چوپان و بستن او اقدام به سرقت ۴ راس گوسفند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کردند که صاحب گله متوجه و به پلیس خبر داده بود.

سرهنگ ثمره حسینی بیان داشت: با حضوربه موقع ماموران پلیس درصحنه جرم، سارقان تا مخفیگاهشان در روستای "میرزا موسی" شهرستان زهک، به صورت نامحسوس تعقیب که دراقدامی غافلگیرانه ۲ نفر از سارقان دستگیر و ۲ نفر دیگر با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شدند.

ثمره حسینی تصریح کرد: سارقان که ۵۰ و ۲۸ سال سن دارند و عمو و برادرزاده هستنددر بازجویی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت احشام با همدستی ۲ نفر دیگر که با آن‌ها نسبت فامیلی نزدیک دارند اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ادامه تحقیقات برای دستگیری ۲ نفر دیگر متهمان خبر داد و گفت: با توجه به احتمال انجام سرقت‌های دیگر توسط این افراد، مراحل تکمیل پرونده با هماهنگی دستگاه قضائی در حال پیگیری است.

سرهنگ ثمره حسینی در خاتمه به دامداران توصیه کرد: از حفاظ‌های مناسب و تجهیزات ایمنی لازم برای پیشگیری از سرقت در دامداری‌ها و محل نگهداری احشام استفاده کرده و با رعایت نکات مراقبتی در نگهداری احشام و توجه به هشدار‌های پلیس فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/گ

دستگری سارقان احشام

برچسب ها: دستگیری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار