شرکت تولید کننده رنگ واقع در شهرک صنعتی زاویه زرندیه در شعله های آتش سوخت.

شرکت  تولید رنگ در آتش سوختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی،گفت : در حدود ساعت ۱۰ صبح امروز با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص وقوع حریقی در یک کارخانه تولید رنگ در شهر صنعتی زاویه، بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی گفت :در این حادثه آتش سوزی که بنا بر اعلام کارگران این شرکت به علت وقوع جرقه‌ای در یک دستگاه میکسر شروع و بلافاصله گسترش یافت ۳ سوله و تمامی بشکه‌های رنگ و مواد اولیه در آتش سوخت.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت :هم اکنون حریق از سوی تیم‌های آتش نشانی مهار و بررسی بیشتر موضوع در دست بررسی کارشناسی است.

شهرک صنعتی زاویه در شهرستان زرندیه و در فاصله کوتاهی از اتوبان تهران - ساوه و همچنین در نزدیکی شهر زاویه واقع گردیده‌است. از مزیت‌های این شهرک فاصله ۸۵کیلومتری آن با شهر تهران می‌باشد. علاوه بر آن فاصله این شهرک تا ایستگاه راه آهن پرندک ۷کیلومتر، تا گمرک ساوه ۳۰، فرودگاه پیام کرج ۴۵کیلومتر، فرودگاه امام خمینی ۴۰کیلومتر می‌باشد.

انتهای پیام / الف

آتش سوزی در واحد صنعتی در زرندیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.