مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت : ۶۷۰ پرونده مربوط به قاچاق، مسائل صنفی و تخلفات بهداشتی در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان قزوین رسیدگی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: این پرونده ها شامل  ۶۰۹ پرونده صنفی، ۴۳ پرونده قاچاق و ۲۵ پرونده در زمینه تخلفات بهداشتی بود.

احمدی افزود: بیشترین بازرسی‌ها از قنادی‌ها (مراکز عرضه زولبیا و بامیه)، حلیم و آش، پزندگی‌ها و همچنین رستوران‌ها و مراکز بین راهی انجام شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: در این طرح ۷۹ اکیپ گشت مشترک متشکل از تعزیرات حکومتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نماینده اجرای احکام و نماینده‌های مراکز بهداشت و سایر دستگاه‌های ذیربط، ۸۰۰ مورد بازرسی انجام دادند.

به گفته  وی، با برخی از واحد‌های صنفی که تخلفات بهداشتی زیادی داشتند بلافاصله و باقید فوریت برخورد قانونی شد.

احمدی افزود: برگزاری جلسات با دستگاه‌های متولی تنظیم بازار، استقرار شعبه ویژه رسیدگی در نمایشگاه طرح ضیافت و اختصاص شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های مهم طرح ضیافت خارج از نوبت از دیگر خدماتی بود که  انجام شد.

وی گفت: میزان محکومیت واحد‌های متخلف تاکنون بیش از ۲ میلیاردو ۸۷۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی در ادامه گفت: این بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان به طور ویژه در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قزوین قرار داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز به فراخور وضعیت و موضوعات ابلاغی، گشت‌های مشترکی با سازمان‌های متولی امر بازرسی توسط تعزیرات حکومتی در سطح استان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

 ۶۷۰ پرونده  تخلف در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان رسیدگی شد

برچسب ها: طرح ضیافت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار