مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن در ۱۵ بقعه متبرکه استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام آیت عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به برپایی ۳۹ محفل انس با قرآن در مناطق روستایی محروم سطح استان اشاره کرد.

وی گفت : اداره اوقاف در راستای نیات واقفین خیراندیش و الگوگیری از امام علی (ع) در شب‌های قدر نیز سفره‌های افطاری ساده برپا کرده و همچنین اطعام نیازمندان را در اولویت‌های برنامه‌های خود قرار داده است.

عباسیان با بیان اینکه افطاری ساده در پنج بقعه متبرکه سطح استان پس از نماز مغرب و عشا برگزار شده به اعطای افطاری به ۲ هزار نفر از معلولین بهزیستی و افطاری به ۹ هزار نفر از مردم مناطق محروم سطح استان، کمیته امداد، متکدیان اردوگاه چشمه سفید و سایر اقشار از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی اشاره کرد.

به گفته وی، همچنین ۲۰ جلسه تفسیر قرآن کریم با محوریت ائمه جمعه شهرستان‌ها و بیش از ۵۰ محفل انس با قرآن در مناطق شهری با حضور قاریان بین المللی برگزار شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به برگزاری اولین محفل انس با قرآن ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: همچنین صندوق جمع آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان در بقاع متبرکه کرمانشاه استقرار یافت که این برنامه پیرو ابلاغ سازمانی طرح آزادی زندانیان غیرعمد خانواده‌های پیرامون بقاع متبرکه اجرا شد.

همچنین این مسؤول با بیان اینکه نماز عید فطر در سه بقعه متبرکه برگزار شد، افزود: این نماز در بقاع متبرکه امام زاده احمد سنقر، امام زاده احمدبن اسحاق سرپل ذهاب و امامزاده باقر بیستون برگزار شد .

 

 

انتهای پیام/د

برپایی ۳۹ محفل انس با قرآن در مناطق روستایی محروم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.