سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و گروه جهادی تیپ مستقل امام جعفر صادق اقدام به راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در مشهد کردند.

راه اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی و نامگذاری سال ۱۳۹۸ به سال "رونق تولید"، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد و گروه جهادی تیپ مستقل امام جعفر صادق (علیه السلام) در حرکتی مشترک اقدام به راه اندازی بازارچه "اقتصاد مقاومتی و رونق تولید" کردند.
 
وی افزود: این بازارچه در خیابان حر عاملی، حدفاصل حر عاملی ۷ و ۹، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در راستای عرضه تولیدات داخلی فعال است.

 وی با بیان این مطلب که نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۱۶ /۳ /۹۸ با حضور بانوان شاغل صنایع دستی و عرضه محصولات این حوزه می‌باشد افزود: سازمان قصد دارد در روز‌های آینده نیز با هدف حمایت از کالا‌ها و تولیدکنندگان داخلی و رونق تولید نمایشگاه‌های دیگری را نیز برگزار کند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

گامی جدید برای حمایت از تولیدات داخلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.