برگزاری اولین دوره انتخابی مسابقات رشته ورزشی کلیستنیکس

اولین دوره انتخابی مسابقات قهرمانی کشور رشته ورزشی کلیستنیکس در اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سجاد رفیعی مسئول کمیته کلیستنیکس استان مرکزی از برگزاری اولین دوره انتخابی مسابقات قهرمانی کشور در رشته ورزشی کلیستنیکس شاخه قدرت و استقامت در اراک خبر داد.

رفیعی گفت: این دوره از مسابقات در روز جمعه سی و یکم خرداد به میزبانی اراک در ورزشگاه شهدای پنجم مرداد برگزار می شود. 

وی افزود: مسابقات در سه وزن در نظر گرفته شده که در پایان در هر وزن ، دو ورزشکار برتر مجوز حضور در تمرینات تیمی استان را کسب نموده و پس از یک دوره تمرینی ، ورزشکاران منتخب به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

رفیعی ادامه داد: ورزشکاران علاقه مند به شرکت در مسابقه می بایست تا تاریخ ۲۵ خردادماه نسبت به تحویل مدارک خود به این کمیته اقدام کنند.

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در اولین دوره مسابقات با سجاد رفیعی، مسئول کمیته استان به شماره ۰۹۱۸۶۲۸۸۹۰۱ تماس حاصل فرمائید.

برگزاری اولین دوره انتخابی مسابقات رشته ورزشی کلیستنیکس

تمرینات کلیستنیکس (calisthenics) شامل تمام حرکاتی است که تنها با استفاده از وزن بدن و بدون استفاده از هرگونه وزنه انجام می شود. کلیستنیکس می تواند به عنوان برنامه ای جداگانه و یا ترکیبی به همراه برنامه ی کاهش وزن، بدنسازی یا فیتنس استفاده شود. کلیستنیکس مزایای زیادی دارد و در سه سطح مقدماتی، متوسط و حرفه ای می تواند توسط ورزشکاران انجام شود.

انتهای پیام / م

اراک میزبان مسابقات انتخابی کلیستنیکس کشور

برچسب ها: ورزش ، کلیستنیکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.