معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه از پالایش و برسی ۸۶ طرح بیش از یک میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات خبر داد.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : با توجه به مشکلات و موانع موجود بر سر راه واحد‌های با ارزش یک میلیارد تومان مقرر شد این طرح‌ها را پالایش کنیم.

وی گفت : در طرح‌های با این اعتبار از نظر زمانی هم برخی‌ها تعلل می‌کنند و پیشرفتی حاصل نمی‌شود، لذا بر پالایش آن‌ها تاکید کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: از بین ۲۸۰ طرح پالایش صورت گرفت تا در نهایت آن دسته از طرح‌هایی که با درصد احتمال بالای ادامه کار رتبه بندی و تفکیک شوند و در حال حاضر ۸۶ طرح در دست اقدام داریم که با توسعه بخش‌های مختلف همنوا هستند.

حاتمی بیان داشت: غیر از بخش‌های حمایتی در حوزه اشتغال از اعتبارات موجود ۳۰۰ میلیارد تومان باقیمانده است.

وی تصریح کرد: از سال ۹۸ عملاً آهنگ پرداخت در بخش بانکی کند شده است، از طرفی به دلیل برخی تجربیات شکست خورده در سال‌های گذشته اصرار چنداتی در اعطای تسهیلات به بانک‌ها نداریم.

این مسئول افزود: دولت امسال ۲۵ هزار میلیارد تومان در سال جاری برای اشتغال در نظر گرفته که در صورت مشغول بودن به طرح‌های توسعه روستایی از این موضوع غافل خواهیم شد .

 

 

انتهای پیام/د

پالایش و برسی ۸۶ طرح

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.