خبر‌های خوشی برای سیل زدگان خوزستان در راه است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تاپایان هفته جاری، کار پرداخت خسارت به صاحبان منازل سیل زده (شهری و روستایی) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مسعود انصاریان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: تا پایان هفته جاری با دریافت ابلاغیه نحوه پرداخت از سوی مدیریت بانک‌های عامل در تهران، کار پرداخت خسارت به صاحبان منازل سیل زده (شهری و روستایی) آغاز می‌شود.

وی افزود: ۱۳ هزار پرونده برای منازل تعمیری و ۳ هزار واحد احداثی در مناطق سیل زده تشکیل شده که به مرور برای پرداخت خسارات به بانک‌ها معرفی می‌شوند و واحد‌های تجاری روستایی خوزستان که بر اثر سیلاب آسیب دیده‌اند نیز ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت بانکی دریافت می‌کنند.

انصاریان ادامه داد: هر خانوار خسارت دیده، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض معیشتی و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی با سود ۵ درصد تعلق می‌گیرد و برای بازسازی واحد مسکونی روستایی ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت می‌شود که این مبلغ در مناطق شهری ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض خواهد بود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: امکان برداشت مبالغ واریزی به همه سیل زدگان که در قالب کمک‌های بلاعوض، معیشتی و بازسازی و تعمیر مسکن به حساب آنان واریز شده است از روز امروز فراهم شد.

این مقام مسئول در پایان ایجاد اختلال در سامانه پرداختی بانک‌ها را علت اصلی دسترسی نداشتن به مبالغ واریزی عنوان کرد.

انتهای پیام/م

بازسازی خانه های خسارت دیده در سیلاب 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نیسی
۰۰:۴۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
من میلگرد۱۲ نگرفتم باید به کجا می راجعم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
حسین شاوردی
۰۲:۲۳ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
ازخسارات خونه هامون خبری نیست