حکم اعدام 5 نفر از مجرمين که مرتکب جرائم قتل، آدم ربايي ، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف شده بودند صبح امروز در سه نقطه شهر شيراز اجرا شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از دادستان عمومي و انقلاب شيراز يک نفر از متهمان که در آذر ماه سال جاري و پس از اقدام به آدم ربايي پسر بچه 10 ساله دستگير شد به صورت ويژه مراحل صدور کيفرخواست و محاکمه وي در شعبه 4 دادگاه کيفري استان فارس انجام و پس از تأئيد حکم 3 بار قصاص وي از باب ارتکاب سه فقره قتل و 15 سال حبس به لحاظ انجام سه فقره آدم ربايي در شعبه 32 دیوانعالی کشور امروز در حضور جمع کثيري از مردم شيراز به اجرا درآمد.

علي القاصي در خصوص اجراي احکام اعدام در دو نقطه ديگر شيراز نيز تصريح کرد: دو متهم ديگر که در سالهاي 86 و87 اقدام به تجاوز و آدم ربايي و اذيت و آزار دانش آموزان دبيرستاني کرده بودند در ميدان معلم شيراز به دار مجازات آويخته شدند.

دادستان مرکز استان فارس همچنين در خصوص اعدام 2 نفر از سارقين مسلح بانک هاي شيراز گفت: اين دو متهم در سالهاي 87 تا 89 به بانک هاي تجارت شعبه قدوسي ، بانک مسکن شعبه قصرالدشت ، بانک سپه شعبه مطهري و بانک صادرات شعبه فرهنگ شهر در شيراز به صورت مسلحانه دستبرد زده بودند که احکام اين دو متهم نيز پس از طي تشريفات قانوني و کسب مجوزهاي لازم در ملأ عام و محدوده ارتکاب جرائم آنان اجرا شد.

القاصي همچنين از اجراي احکام 7 نفر از قاچاقچيان مواد مخدر به صورت همزمان در زندان عادل آباد شيراز خبر داد و خاطر نشان ساخت اين احکام نشان از قاطعيت دستگاه قضايي فارس در برخورد بدون اغماض با جرائم خشن و قاچاق مواد مخدر حکايت دارد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.