مدیر جهاد کشاورزی استان خبر از بهره برداری ۲۶۹ پروژه در هفته‌ی جهاد کشاورزی داد.

قوسی مدیر جهاد کشاورزی استان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: به فرمان امام خمینی   ۲۷خرداد ۵۷ سالروز جهادسازندگی و به طبع آن از ۲۱ تا ۲۷خرداد ماه هفته جهاد کشاورزی نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات این پروژه ۴۶ میلیارد تومان است افزود: ۸میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های خودیار و مشارکت مردم  و برای تسهیلات بانکی ۱۹ میلیارد اختصاص داده شده است.

قوسیبا اشاره به اینکه از این میزان پروزه ها بیش از ۵ ۱هزار خانوار روستایی و عشایری بهره مند می شوند  اظهارکرد: از مزایای و افتتاح این پروژه‌هابرای ۳۱۴ نفر ایجاد اشتغال جدید خواهد شد.

 مدیر جهاد کشاورزی استان ادامه داد: بیشترین فروانی پروژه در شهرستان فردوس با ۳۳پروژه و بیشترین بخش مربوطه بخش اب و خاک با ۱۶۱ طرح و و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان است .

وی عنوان کرد: مهم‌ترین پروژه ها، سیستم‌های پرفشار و کم فشار است و احیا و مرمت قنوات و افزایش تولیدات دامی در رتبه‌های دوم و سوم این طرح‌ها است.

نباتی گفت: حدود 13 و نیم میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای بازگشایی و بازسازی قنوات اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته نزدیک به 50 درصد افزایش اعتبار داشته است.

انتهای پیام / ط ا

ایجاد اشتغال جدید برای ۳۱۴ نفر  با بهره برداری پروژه های جهاد کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.