رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در این استان خبر داد.

زنجان به زودی میزبان مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خواهد بودنظری رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،  با اشاره به این که زنجان میزبان دانش آموزان از سراسر کشور در قالب سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز خواهد بود گفت: افتتاحیه این مراسم در ۲۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش آوایی به میزبانی مشهد مقدس و بخش پژوهشی به میزبانی استان زنجان و در دو حوزه دختران و پسران دوره دوم متوسطه برگزار می‌شود.

نظری در ادامه با بیان این که مسابقات پسران از تاریخ ۲۲ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۲۵ ادامه دارد گفت: دختران نیز از ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه اطلاعات قرآنی خود را محک خواهند زد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطر نشان کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز با حضور یک هزار و ۲۰۰ دانش اموز از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد که در مراسم اختتامیه این مسابقات حدود ۱۵۰ نفر برگزیده می‌شوند.

انتهای پیام /ک


یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز از سراسر کشور برای مسابقات قرانی به زنجان می‌آیند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.