مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حضور مشاوران تیمش در جلسات اعضای کادرفنی و هیئت مدیره دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز در نشست خبری که با اصحاب رسانه برگزار کرد، به حضور مشاوران تیمش در جلسات اعضای کادر فنی و هیئت مدیره واکنش نشان داد.

در ابتدا خبرنگاران سعی داشتند بدانند که چرا عرب از مشاورینش در محافل خصوصی و عمومی با حضور برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم استفاده می‌کند، که با پاسخ قاطع این مدیر رو به رو شدند.

عرب در اینباره بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در باشگاه‌داری دولتی وجود دارد این است که شما برای گرفتن مشاوری که به آن حقوق نمی‌دهید مورد بازجویی قرار می‌گیرید. با این حال در سیستم خصوصی فردی را استخدام می‌کنید و از سواد آن‌ بهره می‌برید. شما در سیستم دولتی آدم‌ها را می‌آورید هیچ پولی هم به آن‌ها نمی‌دهید، اما باید پاسخگوی آوردن او هم باشید.

وی افزود: "سهند حبیب زاده" که به عنوان مشاور در کنار باشگاه به ما کمک می‌کنند آدم خوش فکری است و اینکه در کجا و در چه جلسه‌ای حضور داشته باشد تشخیص مدیرعامل است و من عاقل هستم و می‌دانم که چه کسی در کجا و در چه جلسه‌ای حضور داشته باشد و هیچکس هم نمی‌تواند به من بگوید که چرا کسی در کنار تو حضور دارد.


بیشتر بخوانید:

میزان پرداختی پرسپولیس به منشا مشخص شد

برانکو در سرزمین شفر!

حضور بیرانوند در آ اس رم منتفی شد / عقاب در پرسپولیس ماندنی می شود؟

عرب: درآمدمان ۶۱ میلیارد، اما هزینه مان ۶۳ میلیارد است/ دریافتی مان در فضای بی اعتمادی کاهش یافت/ گزینه اول، دوم و سوم ما برانکو است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار