مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: ۲ بازیکن از تیم ما جدا شدند و به باشگاه‌هایی رفتند که توان رقابت مالی با آن‌ها را نداریم.

آذری: ذوب آهن از لحاظ مالی قدرت تقابل با ۵ تیم اول لیگ را ندارد/ سعی داریم بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره ۲ بازیکن جدا شده این تیم گفت: رشید مظاهری و محمد رضا حسینی از تیم ما جدا شدند و بنده قراردادی که با آن‌ها بسته بودم برای ۳ فصل بود و امسال قراردادشان تمام شد و حاضر به تمدید قرارداد نشدند. لازم است که از همین جا از زحمات این ۲ عزیز تشکر کنم.

وی درباره باشگاه‌هایی که مظاهری و حسینی رفتند بیان داشت: این ۲ به باشگاه‌هایی رفتند که ذوب آهن از لحاظ قدرت مالی توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

مدیرعامل تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره این که آیا باشگاهی به محمد رضا حسینی پیشنهاد ۴ میلیاردی داده است یا خیر افزود: بنده اجازه ندارم درباره این موضوع اظهار نظر کنم اکنون حسینی دیگر بازیکن تیم ما نیست و بنده اجازه ندارم درباره بازیکن جدا شده از تیم صحبتی را انجام دهم.

آذری در پاسخ به این سوال که ذوب آهن تا چه مبلغی را می‌توانست به حسینی پرداخت کند بیان داشت: سقف قرارداد ما یک سقف متعادل است نه بنده و نه شخص مدیرعامل کارخانه نمی‌توانیم از این اصول پا فراتر بگذاریم. مذاکرات مالی، مذاکرات محرمانه‌ای است و آن چه مد نظر ما و سرمربی تیم در باشگاه ذوب آهن است این است که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: علیرضا منصوریان سرمربی تیم ما می‌خواهد که تیم فصل قبل حفظ شود و تیم ما با گرفتن ۲ بازیکن تکمیل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره این که این ۲ بازیکن خارجی هستند و یا ایرانی گفت: این بستگی به نظر سرمربی تیم دارد که بازیکن خارجی می‌خواهد یا ایرانی.

وی تاکید کرد: این را بدانید که باشگاه ذوب آهن اصفهان از لحاظ مالی قدرت مقابله با ۵ تیم اول لیگ برتر را در هیچ شرایطی نخواهد داشت.

آذری در مورد این که آیا بابت رقابت جام باشگاه‌های آسیا نگرانی ندارد بیان داشت: فقط بنده نباید نگران باشم. من در این چند سال یک اصولی را رعایت کردم و بر اساس آن اصول سعی می‌کنیم که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنیم و از عزیز زاده مدیرعامل کارخانه ذوب آهن کمال تشکر را دارم.

وی افزود: مطمئن باشید که که ما با گرفتن ۲ الی ۳ بازیکن می‌توانیم تیم قدرتمندی را وارد مسابقات لیگ برتر کنیم.

آذری درباره اختلافاتی که با هیئت مدیره داشت و این که آیا این اختلاف حل شده است بیان داشت: بنده با هیئت مدیره هیچ اختلافی ندارم و اعضای هیئت مدیره در تلاش هستند که سیاست‌های لازم را اجرا کنند و بنده هم به عنوان عضوی از هیئت مدیره در حال اجرای آن سیاست‌ها هستم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: از بازیکن گرفته تا سرمربی تیم همه از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند. اما سیاست ما این است که بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کنیم.


بیشتر بخوانید

خودنمایی خانم‌ها در روز‌های خشونت آمیز فوتبال/ عاملان درگیری فیزیکی در فوتبال بانوان فردا محاکمه می‌شوند

خداحافظی ستاره لیگ برتری؛ مقصد بعدی پرسپولیس؟

منصوریان با ذوب آهن تمدید کرد


انتهای پیام/

صحبت‌های مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار