مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از افزایش ۳ و نیم برابری بازدید گردشگران از مجموعه جهانی شیخ صفی در ایام تعطیلات عید فطر امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: بازدید گردشگران از مجموعه جهانی شیخ صفی در ایام تعطیلات عید فطر امسال نسبت به سال گذشته ۳ و نیم برابر افزایش یافته است.

وی گفت: میزان بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی بیش از ۵ هزار نفر بوده است که در مقایسه با سال قبل بیش از ۲ برابر افزایش داشته همچنین بازدید از موزه باستانشناسی مجموعه جهانی شیخ صفی نیز بیش از ۱۳ برابر افزایش داشته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل افزود: در طول این چهار روز بیش از ۱۱ هزار بلیط به فروش رفته است که این استقبال در نوع خود بی نظیر است.

فلاحی ادامه داد: تبلیغات گسترده‌ای در سطح ملی و منطقه‌ای برای معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان در حال انجام است و امیدواریم این تبلیغات منجر به حضور کم نظیر مسافران در ایام تابستان در استان اردبیل شود.

وی تاکید کرد: استان اردبیل با داشتن اقلیم متنوع از شمال تا جنوب استان و امکانات رفاهی و جاذبه‌های متعدد هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از کشور‌های خارجی و استان‌های مختلف کشور است که این امر با تبلیغات هدفمند انجام یافته در سال گذشته امسال پررنگ‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ح

بازدید گردشگران از موزه های اردبیل

برچسب ها: گردشگران ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.