بازدید بیش از ۶۷ هزار نفر گردشگر در تعطیلات عید فطر از مجموعه جهانی باغ موزه فین

مسول کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان گفت: مجموعه جهانی باغ موزه فین با بازدید بیش از ۶۷ هزار نفر گردشگر داخلی و خارجی در در تعطیلات عید سعید فطر رکورد زد و رتبه اول کشوری را کسب کرد.

علیرضا عبداله زاده، مسول کمیته آمار ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: ۶۷ هزار و ۷۰۲ نفر گردشگر داخلی و ۲۴۹ نفر گردشگر خارجی در روز‌های ۱۵ و ۱۶ و ۱۷ خرداد ماه از مجموعه جهانی باغ موزه فین بازدید کردند.

وی در خصوص آمار بازدید سایر ابنیه تاریخی کاشان توسط گردشگران گفت: ۱۰ هزار و ۹۲۴ نفر از خانه بروجردی، ۹ هزار ۶۳۳ نفر از خانه طباطبایی، ۳ هزار و ۷۹۹ نفر از خانه عباسیان، ۲ هزار و ۷۴۸ نفر از

حمام سلطان امیر احمد و ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیز از تپه‌های باستانی سیلک دیدن کردند.

به گفته وی، رتبه‌های دوم وسوم بازدید گردشگران در روز عید سعید فطر به ترتیب، از مجوعه تاریخی کاخ سعد آباد تهران و حافظیه شیراز اعلام گردیده است.

شایان ذکر است: نوروز امسال نیز مجموعه جهانی باغ موزه تاریخی فین در کاشان در بین آثار تاریخی کشور پس از مجموعه فرهنگی تاریخی حافظیه و تخت جمشید در شیراز رتبه سوم بازدید گردشگران را کسب کرد و رتبه اول بازدید گردشگران را نیز در بین آثار تاریخی استان اصفهان به دست آورد.

انتهای پیام/م
 

عروس باغ های ایرانی در کاشان رتبه اول بازدید گردشگران را در کشور کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.