برنامه زمان‌بندی و شرایط سنی شرکت در مسابقات رده‌های مختلف سنی و لیگ‌های فوتبال استان کرمان در فصل جدید اعلام شد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برنامه زمان‌بندی و شرایط سنی شرکت در مسابقات رده های مختلف سنی و لیگ‌های فوتبال استان در فصل جدید اشاره کرد و گفت: در رده سنی نونهالان که شامل متولدان ۱۱ دی ماه ۸۴ به بعد است، رقابت‌ها از ۱۱ تیر سال جاری آغاز خواهد شد و زمان در نظر گرفته شده برای تحویل مدارک از سوی تیم‌های شرکت کننده از یکم تا ششم تیر ماه ۹۸ است.

وی آغاز مسابقات نوجوانان زیر ۱۵ سال را از ۸ مرداد ماه ۹۸ دانست و افزود: متولدان ۱۲ دی ماه ۸۳ به بعد می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و بازه زمانی در نظر گرفته شده برای تحویل مدارک از سوی تیم‌های شرکت کننده از ۳۰ تیر ماه  تا ۳ مرداد ماه ۹۸ خواهد بود.

امیرخسروی با بیان این که تمامی رده‌های سنی را در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیئت فوتبال استان دیده‌ایم، تصریح کرد: مسابقات نوجوانان زیر ۱۶ سال نیز از ۲۲ مرداد ماه ۹۸ شروع خواهد و این مسابقات نیز ویژه متولدین ۱۱ دی ماه ۸۲ به بعد است که زمان ۱۲ تا ۱۷ مرداد ماه ۹۸ را هم برای تحویل مدارک از سوی تیم‌هایی که قصد حضور در این رقابت‌ها را دارند، درنظر گرفته‌ایم.

وی یادآور شد: ۱۵ مردادماه نیز زمانی است که برای آغاز رقابت‌های جوانان زیر ۱۷ سال درنظر گرفته شده که متولدین ۱۱دی ماه۸۱ به بعد می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت داشته باشند و بازه زمانی تعیین شده برای تحویل مدارک هم از ۵ تا ۱۰ مرداد ماه ۹۸ است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با تاکید بر برگزاری مسابقات متفاوت رده‌های سنی در طول فصل پیش از سوی هیئت فوتبال استان بیان داشت: مسابقات جوانان زیر ۱۹ سال نیز از ۱۸ تیر ماه آغاز خواهد شد که این رده نیز ویژه متولدین ۱۲ دی ماه ۷۹ به بعد است و بازه زمانی درنظر گرفته شده برای تحویل مدارک نیز از ۹ تا ۱۳ تیر ماه ۹۸ است.

امیرخسروی گفت: ۱۷ دی زمان شروع مسابقات امید زیر ۲۱ سال خواهد بود که مخصوص متولدان ۱۱ دی ماه ۷۷ به بعد است و از ۷ تا ۱۲ دی ماه ۹۸ هم برای تحویل مدارک تیم‌های خواهان شرکت در این مسابقات درنظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر این که تمام نقاط قوت و ضعف رقابت‌های فصل پیش در جلساتی با حضور کارشناسان بررسی شده و سعی کردیم نفاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را هم تقویت کنیم، افزود: لیگ برتر فوتبال بزرگسالان را از اول شهریور برگزار خواهیم کرد و از ۱۲ تا ۲۴ مرداد ماه ۹۸ هم به تیم‌های حاضر در این لیگ فرصت داده‌ایم تا مدارک خود را تحویل دهند.

امیرخسروی تصریح کرد: لیگ دسته یک فوتبال استان کرمان نیز از دهم آبان ماه آغاز می‌شود و ۲۰ مهر ماه تا ۲ آبان ماه ۹۸ بازه زمانی تعیین شده برای تحویل مدارک از سوی تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها است.

وی به برگزاری لیگ مناطق استان در رده سنی بزرگسالان اشاره کرد و یادآور شد: این لیگ نیز از تاریخ ۲۶ شهریور آغاز می‌شود و بازه زمانی درنظر گرفته شده برای تحویل مدارک نیز از ۹ تا  ۱۷ شهریور ماه ۹۸ است که باید در چهارمنطقه از استان برگزار می‌شود و از هرمنطقه قهرمان آن به لیگ یک این فصل رقابت‌های فوتبال استان کرمان صعود می کند.

 رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: در فصل پیش‌رو، رقابت‌ها و مسابقات رده‌های سنی به دلیل توجه بیش از حد هیئت استان به فوتبال پایه، با اهتمام خاصی برگزار خواهد شد.

امیرخسروی از برگزاری لیگ فوتبال ساحلی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها نیز از دهم تیر ماه آغاز خواهد شد و شرایط حضور تیم‌ها بدین شکل است که هر تیم می‌تواند پنج بازیکن زیر ۲۳ سال  ۱۱ دی ماه ۷۵، پنچ بازیکن زیر ۱۹ سال ۱۱ دی ماه ۷۹، دو بازیکن زیر ۱۷ سال ۱۱ دی ماه ۸۱ و سه بازیکن سن آزاد در اختیار داشته باشد.

وی از رئیس هیئت فوتبال استان به دلیل اهمیتی که برای مسابقات فوتبال در هیئت قائل است، تشکر کرد و ضمن خدا قوت به اعضای هیئت فوتبال استان افزود: قرایی شخصاً در چندین جلسه تدوین برنامه رقابت‌های این فصل و کمیته اجرایی مسابقات، شرکت کردند و همواره در آیین افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات نیز حاضر بودند.

انتهای پیام/ب

برنامه زمان بندی و شرایط سنی شرکت در مسابقات فوتبال کرمان اعلام شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار