معاون اقتصادی وتوسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: یک هزار و ۱۶۹ واحد فعال، نیمه فعال و راکد در استان شناسایی شده که از این میزان ۴۰۴ مورد آن راکد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، معاون اقتصادی وتوسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی اردبیل گفت: از فروردین امسال با مساعدت فرمانداری‌ها یک هزار و ۱۶۹ واحد فعال، نیمه فعال و راکد در استان شناسایی شده که از این میزان ۴۰۴ مورد آن راکد است.

وی افزود: در بخش کشاورزی استان هم در مجموع ۱۶۱ واحد صنایع تبدیلی، ۱۳۶ واحد فعال و ۲۵ واحد راکد شناسایی شده است که واحد نیمه فعال و راکد از تسهیلات مذکور بهره مند می‌شوند.

عزیزی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱۵ واحد در بخش کشاورزی و ۳۰ واحد هم در بخش صنعت استان احیا شد، بیان کرد: برای رونق اشتغال در استان برش شهرستانی تا افق ۱۴۰۴ تهیه شده و در بخش کشاورزی ایجاد گلخانه در سطح ۲ هزار و ۳۲۴ هکتار هدف گذاری شده است.

معاون اقتصادی وتوسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان طرح‌های اشتغالزایی را آماده کردند و ضروری است تأمین نقدینگی مورد نیاز مد نظر قرار گیرد.

عزیزی فعالیت کارخانه سبلان پارچه اردبیل را یاد آور شد و گفت: برای شتاب بخشی به افزایش تولیدات این کارخانه اقدام مؤثری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

فعالیت واحدهای تولیدی راکد در استان اردبیل

 

برچسب ها: کشاورزی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.