مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: به منظور ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری ها، لازم است بخشی از اعتبارات این نهاد عمومی غیر دولتی در فعالیت اقتصادی سرمایه گذاری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکرم نجفی مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری در جلسه هماهنگی امور مالی، فنی و عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی آوج، گفت: به منظور ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری ها، لازم است بخشی از اعتبارات این نهاد عمومی غیر دولتی به فعالیت‌های اقتصادی تخصیص یابد و در این زمینه دهیاری‌ها می‌توانند از تسهیلات مربوطه استفاده نمایند.

نجفی ، همچنین به تشکیل کمیته ساماندهی ماشین آلات دهیاری‌ها در دفتر امور روستایی اشاره کرد وافزود: با توجه به وجود تعدادی از ماشین آلات فرسوده در دهیاری ها، این کمیته ضمن تهیه و به روز رسانی بانک ماشین آلات، برای مشاوره و راهنمایی دهیاری‌ها به منظور فروش خودرو‌های فرسوده، نیازسنجی جهت تخصیص ماشین آلات عمرانی و خدماتی جدید و شرایط استفاده از خودرو‌های موجود اقدام خواهد کرد.

وی همچنین در باره اصول انعقاد قرارداد‌ها موارد قانونی را مطرح و بر رعایت آئین نامه مالی دهیاری‌ها تاکید کرد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری،  پیگیری امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی توسط بخشداری را ضروری دانست و گفت: درصورت نیاز دفتر امور روستایی در این زمینه اقدام‌خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

جلسه هماهنگی امور مالی، فنی و عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی آوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.