نماینده مردم قم گفت: آقای روحانی! آیا موافقت شما با استعفای وزیر آموزش و پرورش مشابه استعفای وزرای دیگر است؟

آقای روحانی آیا موافقت شما با استعفای آقای بطحایی مشابه استعفای وزرای دیگر است؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: آقای روحانی! شما وعده داده بودید با مردم صادقانه رفتار کنید، تعداد اساتید، کارمندان و شاگردان در وزارت آموزش و پرورش حدود ۱۶ میلیون نفر و جمعیتی این وزارتخانه بیشتر از جمعیت برخی کشور‌های اروپایی است.

وی افزود: آیا به نظر شما مردم این استدلال را می‌پذیرند که وزیر چنین وزارتخانه گسترده‌ای به احتمال نسیه نماینده شدن، نقد این وزارتخانه را رها کند و برای کاندیداتوری استعفا دهد؟

نماینده مردم قم گفت: آیا موافقت شما با استعفای آقای بطحایی مشابه استعفای وزرای دیگر است؟

ذوالنوری بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش برای رتبه‌بندی فرهنگیان و حل مشکلات معیشتی و حقوقی معلمان تلاش بسیاری کرد، معوقات یکساله فرهنگیان به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است و برخی فرهنگیان خرید خدمت هستند و در نقاط دور افتاده زحمت می‌کشند؛ آنان آینده و زندگی خودشان را به این وعده‌ها گره زده‌اند پس چرا دولت برای حل مشکلات این وزارتخانه کاری نمی‌کند؟

وی افزود: رئیس‌جمهور می‌خواهد یکماه خورد و خوراکش را مانند مردم کند ببینیم می‌تواند یکماه دوام بیاورد؟ آقای روحانی! مشکلات کشور راه حل دارد و نباید این مشکلات را گردن بی‌اختیاری خودتان بیندازید،  در طول تاریخ انقلاب اسلامی، گسترده‌ترین اختیارات به شما داده شد چرا فرافکنی می‌کنید و مشکلات را پای ناکارآمدی نظام می‌گذارید؟

ذوالنوری گفت: هرجا نیرو‌های انقلاب وارد عمل شده شاهد پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها از جمله سلول‌های بنیادین، فناوری‌های جدید هسته‌ای، شبیه‌سازی، صنایع دفاعی و موشکی بودیم که این تحیر دشمن و دوست را به دنبال داشت. در مقابل هرجا روحیه ضعیف، سوءمدیریت و فاصله از ارزش‌ها حاکم شد، شاهد ویرانی بودیم.

وی خطاب به روحانی گفت: حل مشکلات مردم از خودگذشتگی، ایثار و مدیریت جهادی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار