رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل از هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان اردبیل برای میزبانی شایسته و مناسب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جمال پیله‌ور ، رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل گفت: با هماهنگی و همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان اردبیل برای میزبانی شایسته و مناسب مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان از آمادگی لازم و کافی برخورداریم و در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به تلاش تمامی مسئولان استان اعم از استاندار و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ برتر والیبال جهان افزود: در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان تمامی تمهیدات لازم در این راستا انجام گرفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان اردبیل بیان کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل نیز تلاش کرده تبلیغات محیطی این مسابقات از جمله نصب پوسترهای تبلیغاتی بر روی اتوبوس‌های شهری و مراکز پرتردد سطح شهر در راستای دعوت عمومی از مسابقات لیگ جهانی والیبال را به نحو احسن انجام دهد.

پیله‌ور تصریح کرد: پیش بینی می‌شود استقبال از این مسابقات همانند سال های گذشته چمشگیر و با اتکا به تجربه سال های پیشین شاهد برگزاری هر چه مناسبت‌تر این مسابقات باشیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت های جهان در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.