مهم‌ترین حوادث امروز بیست و یکم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزبیست و یکم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی بلوط قاچاق در "خمینی شهر

سرهنگ "علی جعفری نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تشریح این خبر عنوان کرد:مأموران گشت کلانتری ۱۵ کوشک در حین گشت زنی هدفمند خود به دو دستگاه خودروی پژو مظنون که پس از متوفق کردن آن‌ها از خودرو‌ها بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو‌ها مقدار تقریبی ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع بلوط جنگلی به ارزش ۲۵ میلیون ریال کشف و رانندگان نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پرونده قضائی دراین خصوص تشکیل و متهمان نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به افراد سودجو و قاچاقچیان منابع طبیعی هشدار داد: نیروی انتظامی جهت حفاظت از منابع ملی، قاطعانه با اینگونه جرائم برخورد می‌کند.
 

کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در اصفهان

سرهنگ " محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یکی از کلانتری‌های اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به توزیع مواد افیونی در یکی از محلات می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی از محل بازرسی شد که تعداد ۲ کیلوو ۵۰۰ گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این خصوص ۲ نفر که خواهر و برادر بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

سارقان ۴ تن کابل مخابراتی غافلگیر شدند

سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر اظهار داشت: مأموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" حین گشت زنی در ساعات پایانی شب به یک کامیونت خاور که در یکی از محور‌های فرعی توقف کرده بود مشکوک و وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران متوجه شدند ۳ نفر در حال بارگیری مقادیر زیادی کابل‌های مخابراتی می‌باشند که آن‌ها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی ماموران مشخص شد سارقان ۴ تن کابل مخابراتی را از زیر زمین بیرون آورده بودند و قصد بارگیری را داشتند که غافلگیر شدند.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان از مردم خواست، هر گونه موضوع و موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 
 

قاتل مسافر اتوبوس واحد شهرضا دستگیر شد

 
سرهنگ صادق کاظمزاده فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار کرد: مدتی قبل ماموران گشت انتظامی بررسی فوریت‌های پلیسی شهرستان شهرضا از قتل یک زن در اتوبوس واحد شهری مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگامی که به محل وقوع قتل رسیدند مشاهده کردند یک زن به وسیله ضربات چاقو به قتل رسیده که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد قاتل همسر او است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قاتل از محل جرم متواری شده بود، ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی قضائی موفق شدند محل اختفای او را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مدت زمان نیم ساعت پس از وقوع قتل او را دستگیر کنند.

سرهنگ کاظمزاده اظهار کرد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب این قتل اختلافات خانوادگی اعلام کرد که پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شهروندان خواست، اختلافات و درگیری‌های خانوادگی و فردی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند و در همه حال خونسردی خود را حفظ کنند تا بار دیگر شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر نباشیم.
 

آتش‌سوزی مغازه کفش فروشی خیابان شیخ طوسی

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حادثه آتش سوزی مغازه کفش فروشی در خیابان شیخ طوسی شرقی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های امدادی از ایستگاه‌های هفت و ۲۴ به محل این حادثه اعزام شدند، افزود: هر چند همه اجناس موجود در این مغازه سوخت، اما نیرو‌های آتش‌نشانی از سرایت آتش به منازل و واحد‌های تجاری مجاور جلوگیری کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه هفت نفر در طبقه فوقانی این مغازه گرفتار شده بودند، افزود: پس از تخلیه دود این افراد از محل حادثه خارج و تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی همچنین به حادثه گیر افتادن مردی ۴۳ ساله در ارتفاع ۱۳ متری چاه ۱۸ متری اشاره کرد و گفت: پای این فرد بین بتون‌های این چاه گیر افتاده بود که در عملیات ویژه نیرو‌های امدادی ایستگاه‌های یک و سه این فرد از چاه خارج و تحویل نیرو‌های اورژانس شد.
 

نجات کارگر مقنی از چاه ۱۸ متری در اصفهان

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز ماموران ایستگاه‌های شماره یک و سه آتش نشانی اصفهان، پس از دریافت خبری مبنی برگرفتار شدن کارگر ۴۳ ساله در داخل چاه ۱۸ متری خیابان نظر شرقی به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: پای این کارگر که در ارتفاع ۱۳ متری چاه بین دو گوم محبوس بود، با تلاش دو ساعته آتش نشانان خارج شد.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حال عمومی این کارگر مساعد است گفت: با وجود اینکه بار‌ها از شهروندان خواسته شده تا از تجمع در محل‌های حادثه خودداری کنند و باعث کند شدن فعالیت‌های امدادی نشوند، اما بازهم شاهد تصاویری دلخراش از حضور مردم بر سر صحنه حوادث به منظور فیلمبرداری و عکاسی هستیم.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار