مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و یکم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم و یکم خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مرگ هولناک کارگر ۴۵ ساله در کاشمر

سرهنگ باقری فرمانده انتظامی کاشمر گفت: کارگر ۴۵ ساله بر اثر برق گرفتگی در این شهرستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: در این حادثه کارگر ۴۵ ساله هنگام کار با دستگاه پیکور برقی دچار برق گرفتگی شد و اقدامات درمانی نیروهای امدادی نیز مثمر نتیجه نبوده و این کارگر متاسفانه در محل جان خود را از دست داده است.

کشف ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق در کاشمر

فرمانده انتظامی کاشمر همچنین ار کشف ده تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی کاشمر هنگام گشت زنی ، به یک دستگاه کامیون حامل بار چوب مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروی مورد نظر ده تن چوب جنگلی به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال که متهم آن‌ها را به صورت غیرقانونی خریداری کرده بود کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد راکبان موتور سیکلت

سرگرد غلامرضا عرفانی فرمانده پلیس راه شهرستان سرخس گفت: تصادف سه دستگاه موتورسیکلت در یک جاده روستایی این شهرستان ۲ کشته و ۲ مجروح داشت.
 
۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد راکبان موتور سیکلت
وی افزود: در این حادثه که شب گذشته در جاده روستای ابراهیم آباد شهرستان سرخس رخ داد، ۲ موتورسیکلت که از این روستا به سوی سرخس در حرکت بودند با موتورسیکلت دیگری که در جهت مخالف در حرکت بود برخورد کردند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سرخس گفت: در اثر این تصادف یک نفر در دم جان باخت و سه نفر نیز مجروح و به بیمارستان لقمان حکیم سرخس منتقل شدند که یکی از مجروحان نیز در این بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.