مسئول قرارگاه عملیات فرهنگی جهادی کربلا گفت: ۱۸ واحد مسکونی در روستای سیل زده و صد درصد تخریب شده «چم حسین» چگنی احداث می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رضا سراج  مسئول قرارگاه عملیات فرهنگی جهادی کربلا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در جریان سیلاب اخیر لرستان در شهرستان چگنی حوالی بخش ویسیان، روستایی با ۱۳ خانوار به نام «چم حسین» ناپدید شد و به طور کامل زیر آب رفت.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه عملیات فرهنگی جهادی کربلا با پشتیبانی و همراهی بسیار از گروه‌های جهادی و مردمی در این بخش شروع به کار عمرانی کرده است افزود: ساخت ۱۸ باب منزل در شهرک المهدی واقع در روستای چم دیوان شمال در حال انجام است.

مسئول قرارگاه عملیات فرهنگی جهادی کربلا عنوان کرد: مصالح استفاده شده در ۱۸ منزل مذکور از بهترین اجناس موجود در بازار ایران بوده و با نگاه به اقتصاد مقاومتی در حال اجراست.

سراج بیان کرد: در جریان سیل اخیر استان لرستان قرارگاه جهادی کربلا در فاز نخست اقدام به پخش مواد غذایی، بهداشتی و گرمایشی بین مردم سیل زده کرد.

وی تصریح کرد: در فاز دوم با همت خیرین و جهادگران بسیجی ساخت و ساز ۱۸ باب منزل مسکونی برای خانواده‌های روستای صددرصد تخریب شده چم حسین شروع شد که در عید سعید فطر موفق به تحویل دو واحد از آن‌ها در مدت ۴۰ روز شدیم.

انتهای پیام/پ

ساخت و ساز  منزل مسکونی برای خانواده‌های سیل زده

برچسب ها: سیل ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.