استاندار اردبیل گفت:جمع آوری مداوم زباله در مناطق گردشگری مبنای کار باشد سرمایه‌گذاری در حوزه امحای زباله در اردبیل انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهناجو ، استاندار اردبیل صبح امروز در دیدار با فعالان محیط زیست در اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در حوزه امحای زباله در اردبیل انجام می‌شود و در این زمینه سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرده که مجوزهای لازم صادر خواهد شد.

وی بیان کرد: پاکسازی محیط زیست برای ما حائز اهمیت است و نیاز است در این زمینه مردم و مسئولان ذیربط برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

استاندار اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان‌های گردشگری کشور است که به همین منظور نیاز است ورودی شهر و محیط‌های گردشگری خالی از زباله باشد و جمع‌آوری مداوم زباله در مناطق گردشگری مبنای کار باشد.

بهنامجو با اشاره به اجرای طرح زباله در سطح استان بیان کرد: این اقدام باید به طور مستمر انجام شود تا شاهد پاک بودن محیط‌های گردشگری استان باشیم.

وی از اجرای طرح فاضلاب شهری خبر داد و بیان کرد: مجوز جذب اعتبار در هفته‌های آینده انجام می‌شود که این طرح که برای همگان حائز اهمیت است اجرا شود.

استاندار اردبیل توسعه جنگل‌کاری را بسیار مهم برشمرد و گفت:‌در این زمینه همگان باید اهتمام جدی داشته باشند و دریاچه‌ها نیز برای رفاه و آرامش مردم استفاده شود.

بهنامجو تصریح کرد: در حوزه شهر‌ک‌های گلخانه‌ای نیز اقدامات مناسبی انجام یافته و 10 هکتار شهرک گلخانه‌ای وجود داشت و هم‌اکنون میزان نسبی این شهرک به 350 هکتار می‌رسد که در نوع خود بی‌نظیر است.

وی از افزایش محصولات کشاورزی به یک میلیون تن برای امسال خبر داد و بیان کرد: در این زمینه طرح‌های مختلف کشاورزی در دستور کار است که رونق کشاورزی را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح فاضلاب شهری در اردبیل

 

برچسب ها: گردشگری ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.