پس از صحبت‌های مهدی تاج با صالحی امیری، دیگر اختلافی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قطع همکاری فدراسیون فوتبال ایران با زلاتکو کرانچار کروات که کارنامه فوق العاده‌ای داشت و توانست تیم ملی امید را به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ برساند، فدراسیون فوتبال به امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، افشین قطبی، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، خداداد عزیزی، مهدی تارتار، عباس چمنیان، عبدالله ویسی و ... پیشنهاد داد که هیچ کدام نپذیرفتند و سرانجام فرهاد مجیدی هدایت یوز‌های جوان را برعهده گرفت.

سرمربی سابق استقلالی‌ها که در هفته‌های پایانی لیگ هجدهم جایگزین وینفرد شفر آلمانی شد و در چند بازی روی نیمکت استقلال نشست، با اعلام حمید استیلی و موافقت مهدی تاج (رئیس فدراسیون) سرمربی تیم ملی امید شد، اما پس از رسانه‌ای شدن خبر سرمربیگری مجیدی، کمیته ملی المپیک واکنش نشان داد و کیکاووس سعیدی، سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک در این باره بیان کرد: ما در جریان این فرایند نبودیم. با توجه به اینکه تیم امید بعد از سال‌ها برای حضور در المپیک تلاش می‌کند، باید فرایند به درستی انجام شود. بحث ما هم فرهاد مجیدی نیست. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های ما بوده، اما مسیر درست طی نشده است و ستاد عالی بازی‌های المپیک که وزیر ورزش به‌عنوان رئیس و صالحی امیری در آن حضور دارند، از این ماجرا بی‌خبر بوده و هستند

پس از این موضوع مهدی تاج به دیدار رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک رفت و در این دیدار توضیحاتی درباره روند انتخاب مجیدی ارائه کرد و صالحی امیری نیز تاکید داشت که نه کمیته ملی المپیک و نه وزارت ورزش در جریان انتخاب مجیدی نبودند و بهتر بود آن‌ها را نیز در جریان این انتخاب قرار می‌دادند.

البته اختلافی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک نیست و تا فردا (چهارشنبه) مجیدی رسما سرمربی تیم ملی می‌شود.


بیشتر بخوانید:

فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شد

انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید مورد تایید کمیته ملی المپیک نیست

واکنش فرهاد مجیدی به حضورش در تیم ملی فوتبال امید ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار