علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال گفت: بهتر است انتقادات از تیم ملی والیبال را به بعد از اتمام هر تورنمنتی موکول کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشورمان گفت: بازی‌های خوبی را از بازیکنان در رقابت‌های لیگ ملت‌ها شاهد بودیم و حالا در ارومیه باید با رقبا مصاف کند.

وی افزود: ارومیه در کنار گنبد کاووس پایتخت والیبال است و بسیار برای این موقعیتی که برای میزبانی این شهر اتفاق افتاده خوشحال هستم.

نادی همچنین در مورد عملکرد بازیکنان در لیگ ملت‌ها گفت: موسوی ثبات خوبی در تیم ملی دارد، مجرد و شفیعی هم عالی هستند. صد درصد با رویکردی که از تیم‌های عنوان‌دار می‌بینیم ما در مرحله بعدی هستیم، اما قهرمانی ما در این رقابت‌ها شاید ۱۰ درصد باشد.

وی در ادامه در مورد عملکرد ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اگر بخواهم کولاکوویچ و ولاسکو را با یکدیگر مقایسه کنم باید بگویم کولاکوویچ دست بچه‌ها را برای حمله و زدن سرویس‌های ریسکی باز می‌گذارد، اما ولاسکو کمی بچه‌ها را محدود می‌کرد و حساب شده از آن‌ها می‌خواست دست به حمله بزنند.

نادی در مورد حواشی اطراف بازیکنان بالای ۳۰ سال تیم ملی والیبال ایران بیان کرد: اینکه بگوییم دوران بازی سعید معروف و سید محمد موسوی تمام شده است، اشتباه محض است. این صحبت‌ها روی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد چرا که خبر‌ها زود به بازیکنان می‌رسد. بهتر است حین بازی‌ها انتقادات را کنار بگذاریم و به بعد از هر تورنمنتی که تیم ملی در آن حضور دارد، موکول کنیم.

وی در مورد کشف استعداد‌ها در والیبال گفت: خوشبختانه در همه جای ایران استعدادیابی صورت می‌گیرد و مانند گذشته کمبود بازیکن نداریم. اما در بعضی پست‌ها بازهم نیاز داریم بازیکن جدید پیدا کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در ادامه در مورد بگو مگو‌هایی که قبلا با سعید معروف در تیم ملی داشت واکنش نشان داد و گفت: من با سعید معروف مشکلی نداشتم و این بگو مگو‌هایی که رسانه‌ها می‌گویند، صحت ندارد به هر حال بحث میان بازیکنان شکل می‌گیرد. اما در آن زمان کولاکوویچ به من گفت می‌خواهم بدون تو به مسابقات جهانی بروم، منم با اینکه بهترین بازیکن تیمم بودم، قبول کردم. وقتی بازی‌ها را می‌بینم پیش خود فکر می‌کنم که کاش باز هم در تیم ملی حضور داشتم.

وی در انتها گفت: یک بازی ایران مقابل ایتالیا باعث شد تا ما به مرحله بعدی نرویم و با اشتباه من در سرویس، این اتفاق افتاد و روی روحیه من تاثیر بدی گذاشت و هرگز آن اتفاق را در زندگی فراموش نخواهم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات نادی درباره عملکرد تیم ملی در لیگ ملت های والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار